تبلیغات

loading...

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2174 aniaz
0 1685 aniaz
0 1588 aniaz
0 1486 aniaz
0 1483 aniaz
0 1588 nina
0 1498 nina
0 1443 nina
0 1499 nina
0 1413 nina

صحنه های تکان دهنده در تاریخ اسلام

1919 بازدید

صحنه های تکان دهنده در تاریخ اسلام



توضیحات :مؤلف کتاب صحنه های تکان دهنده در تاریخ اسلام که در میان نویسندگان اسلامی یکی از اساتید فن به شمار می‌رود، با مطالعات وسیع و مشاهدات عینی خود در قلمرو اسلامی و دیار غرب، کتاب‌ها و آثار ذی‌قیمتی به وجود آورده است…مطالعه‌ی این کتاب‌ها ما را از نو با تمدن درخشان و تعالیم حکیمانه و جهان‌پسند اسلام آشنا می‌سازد.

ادامه مطلب
Admin

دانلود رمان کوروش کبیر

1422 بازدید

دانلود رمان کوروش کبیر


توضیحات : «هارولد لمب» متن انگلیسی این کتاب را در سال 1960 میلادی در نیویورک منتشر کرد.
وی طی چند سفر مطالعاتی به ایران و با تحقیق در تاریخ، ادب و داستان‌های ایران و بعضی ملل مجاور، مقالات و کتاب‌هایی در این زمینه منتشر کرده که تعدادی از آن‌ها به فارسی نیز ترجمه و طبع شده است.
تألیفات معروف این نویسنده نظیر عروس ایران، عمر خیام، چنگیزخان، تیمور لنگ، جنگ‌های صلیبی، سلیمان فاتح، اسکندر مقدونی و... از جمله کتاب‌های این پژوهشگر است.
کتاب «کوروش کبیر» در بهمن‌ماه سال 1335 با همکاری موسسه انتشارات فرانکلین و توسط کتاب‌فروشی زوار در تهران طبع و نشر شد، سبک مولف در تمام این تألیفات، شرح مطالب تاریخ به شکل وصف و داستان است.

ادامه مطلب
Admin

دانلود Parsi Ra Pas Bedarim v8.0 - نرم افزار پارسی را پاس بداریم

1464 بازدید

دانلود Parsi Ra Pas Bedarim v8.0 - نرم افزار پارسی را پاس بداریم

نرم‌افزار پارسی‌‌را‌پاس‌بداریم توانمندترین نرم‌افزار در زمینه‌ی پرورش و نگهداری از فرهنگ ایران زمین است. این نرم‌افزار به شما برای پالایش نوشته‌های پارسی و پاکسازی واژگان بیگانه از نوشته‌ی شما کمک می‌کند. نرم افزارپارسی را پاس بداریم یکی از پیشرفته ترین و زیباترین نرم افزارهای فرهنگی ایران زمین می باشد که پارسی دوستان را در راه پارسی نویسی و پارسی گویی یاری می‌دهد. واژگان بیگانه را برابرسازی می‌کند و نوشته‌های فارسی را می‌پالاید و به پارسی برمی گرداند.

ادامه مطلب

دانلود بازی مسابقات اتومبیل رانی Speed Car II – اندروید

1496 بازدید

 

دانلود بازی مسابقات اتومبیل رانی Speed Car II – اندروید :در مسابقات سرعت شرکت کنید و با برنده شدن اسم خود را در لیست جهانی بهترین راننده در این سری بازی ها ثبت کنید. بازی یک گیم زیبای مسابقه ای با اتومبیل های گرون قیمت اسپرت برای اندروید میباشد.
ادامه مطلب

تصاویر جدید از بازی Batman: Arkham Knight

دسته بندی: دانلود,
1527 بازدید

تصاویر جدید از بازی Batman: Arkham Knight


تصاویر جدید از بازی Batman :  Arkham Knight توسط استودیو Rocksteady منتشر شده است. در این تصاویر تعدادی از دشمنان و شخصیت های بازی جدید بتمن را میتوانید مشاهده کنید. این بازی برای کنسولهای نسل هشتم و PC منتشر خواهد شد. برای دیدن تصاویر جدید بازی Batman : Arkham Knight به ادامه ی مطلب بروید.


ادامه مطلب
Admin

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام دلتنگی

2027 بازدید

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام دلتنگی

دلتنگی با صدای بابک جهانبخش

ادامه مطلب
برچسب ها : ,
Admin

رایت سی دی و دی وی دی ImgBurn 2.5.1.0

1528 بازدید

اغلب مردم که میخواهند یک دیسک یا DVD را رایت کنند با نرم افزار خود ویندوز این کار را انجام میدهند ، و حتی کسانی که از ویندوز۷ مثله نسخه های Ultimate, Home Premium, Professional برای رایت DVD استفاده میکنند گاهی به مشکلاتی برخورد میکنند که موجب سوختن دیسک میشود. به همین دلیل کاربران زیادی از ما یک راه حل خواستند که بتوانند با آن به راحتی و بهتر دیسک های خود را رایت کنند. ما هم به دنبال این درخواست رفتیم و نرم افزار رایگان ImgBurn  را پیدا کردیم. با این برنامه میتوانید هر وقت و هر کجا که بخواهید هر نوع دیسکی مثله CD و DVD را رایت کنید. حتی با این نرم افزار میتوانید از دیسک ها ایمیج ISO تهیه کنید.

 

ادامه مطلب
Admin

دانلود کتاب جامع آشنایی با رشته های مختلف دانشگاهی و زمینه های شغلی

1491 بازدید



با توجه به اهمیت شغل و ارتباط آن با پیشرفت یک کشور در این کتاب سعی شده رشته های دانشگاه و زمینه های شغلی وابسته به آن برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور معرفی شود تا این عزیزان بتوانند با شناخت و آگاهی بهتر رشته های مورد علاقه خود را انتخاب نمایند .  این کتاب علاوه بر اینکه برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور مفید می باشد،برای خانواده این افراد نیز مفید بوده،تا بتوانند با ارائه اطلاعاتی کاملتر فرزندان یا دوستان خود را بهتر راهنمایی نمایند ، همچنین اطلاعات این کتاب برای تمام افراد کنجکاو و علاقمند به آشنایی با مشاغل گوناگون ، جهت بالا بردن سطح معلومات علمی و عمومی مفید است.

ادامه مطلب
Admin

دانلود آهنگ جدید گروه سون با نام ادعا

1372 بازدید
ترانه : علیرضا پیروزی ، آهنگ : امیر قنادی ، تنظیم : آرش قنادی

♫♫♫♫♫♫

با  دو کیفیت 128 و 320




http://bax-download.persiangig.com/audio/7%20Band/Eddea/Seven-Band.jpg

ادامه مطلب
Admin

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام من

1425 بازدید

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن یگانه به نام من

ترانه و آهنگ : محسن یگانه ، میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد

گیتار : محسن یگانه ، ویولن : پیام طونی

ادامه مطلب

چسباندن یادداشت به دسکتاپ Sticky Notes Pro 3.60 Build 353

1406 بازدید

Efficient Sticky Notes Pro نرم افزاری عالی برای چسباندن یادداشت هایتان به صفحه دسکتاپ هست. شما هنوز هم روی کاغذ نوشته های کاریتان را مینویسید و به مانیتور می چسبانید؟ فکر نمیکنید این کار در دورانی که همه چیز دیجیتال شده است ، کمی نشانه عقب ماندگی باشد؟ اگر دوست دارید این کار را ترک کنید و به شکلی دیجیتال و بدور از نیاز کاغذ و قلم و چسب و چسباندن نوشته ها به مانیتور و دیگر اشیاأء ، نوشته ها کاریتان را برروی صفحه دسکتاپ بچسبانید و خیلی راحت آنها را طبقه بندی و مشاهده کنید ، نرم افزار Efficient Sticky Notes Pro را از دانلودها ، دانلود کنید. با این نرم افزار میتوانید یادداشت های خودتان را روی تکه های کاغذ مجازی بنویسید و به صورت زیبا به محل های مختلف دسکتاپ بچسبانید. مسلما صحبت از تکه های کاغذ و چسباندن تماما مجازی است! امکان انتخاب فونت های مختلف برای یادداشت با رنگ و اندازه های مختلف و همچنین قابلیت انتخاب بکگراندهای مختلف برای تکه های کاغذ نیز وجود دارد. همچنین میتوانید تعیین کنید که میزان وضوح و پیدا بودن تکه کاغذ چقدر باشد ، آیا کاملا برروی عکس دسکتاپ قرار بگیرد یا کمی کم رنگ باشد و بازهم نوع های مختلفی از نحوه نمایش که خودتان میتوانید انها را انتخاب کنید. قابلیت جالب دیگر ، قابلیت پیوست کردن فایل و سند به آن متن و یادداشت است و این مورد میتواند بسیار موثر باشد. همچنین این نرم افزار تاریخ اضافه شدن و ویرایش شدن متن ها را نیز در خود خواهد داشت تا در صورت نیاز بررسی شود. یادداشت های حذف شده درون نرم افزار ذخیره خواهند شد تا در صورت نیاز کاربر از انها استفاده کند.

ادامه مطلب

دانلود ضد‌بدافزار پادویش _ نسخه‌ی رایگان خانگی

3036 بازدید

ویژگی‌های ضدبدافزار پادویش - نسخه‌ی خانگی رایگان

  • محصول کاملا رایگان
  • قابل استفاده برای کاربران خانگی
  • شناسایی و جلوگیری از عملکرد انواع بدافزار
  • قابلیت پویش فایل ها در زمان استفاده و همچنین در صورت نیاز
  • قابل اجرا بر روی سیستم‌عامل‌های ویندوز ٣٢ و ٦٤ بیت
  • به‌روزرسانی خودکار از طریق اینترنت
  • بهینه‌سازی شده جهت عدم کاهش کارایی سیستم
  • دارای موتور جستجوی هوشمند برای بدافزارهای ناشناخته
  • مجهز به تکنولوژی ابر کاربران جهت شناسایی تهدیدهای به ­روز، خطرناک و ناشناس
  • قابلیت پرسش از کاربر هنگام برخورد با فایل‌های مشکوک
  • امکان استثنا کردن فایل و پوشه از پویشگر یا نگهبان رایانه
  • به ­کارگیری تیم مجرب تحلیل بدافزار در تحلیل بدافزارهای جدید
  • قابلیت پاکسازی، قرنطینه و حذف فایل‌های بدافزار شناسایی شده
  • قابلیت به­‌روزرسانی بدون اتصال به اینترنت (از طریق فایل)
  • واسط کاربری به زبان فارسی
  • پشتیبانی محصول از طریق تالار پشتیبانی شرکت امن‌پرداز

ادامه مطلب