تبلیغات

loading...

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2174 aniaz
0 1686 aniaz
0 1588 aniaz
0 1487 aniaz
0 1483 aniaz
0 1588 nina
0 1498 nina
0 1443 nina
0 1499 nina
0 1413 nina

دانلود نرم افزار الکل،کپی و اجرای دیسک های قفل دار با Alcohol 120% 2.0.1.2033 Retail

1151 بازدید
Alcohol 120% بی شک یکی از بهترین ها در کلاس خود می باشد، این برنامه با شبیه سازی و ضبط انواع CD و DVD در نوع خود بی نظیر است، این نرم افزار با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز همواره در حال پیشرفت و گسترش است و هر روزه ویژگی های جدیدی به آن افزوده می شود،  توسط این برنامه شما می توانید با Image (ذخیره کردن کل اطلاعات در قالب یک فایل روی هارد دیسک) گرفتن از سی دی هایی که مرتب از آنها استفاده می کنید، بدون قرار دادن CD در CD-ROM از آنها استفاده کنید، تنها یک کلیک لازم است تا Image با سرعتی در حدود ۲۰۰X اجرا شود!http://bax-download.persiangig.com/document/Pictures/Alcohol-120.jpg

ادامه مطلب
Admin

پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 5.3

1174 بازدید

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی تلویزیون‌ من میباشند.این نرم افزار فارسی و کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

MYTV پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 5.3

ادامه مطلب
Admin

جدول کلمات متقاطع فارسی و سودوکو در رایانه با Raya Jadval 5.1

931 بازدید

علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. این نرم‌افزار شبیه‌ساز جدول در رایانه است. توسط این نرم‌افزار شما می‌توانید درون رایانه به حل جدول مشغول شوید. علاوه بر جدول کلمات متقاطع، جدول سودوکو نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. شما قادرید توسط این برنامه، جدول کلمات و سودوکو بسازید و به اشتراک گذاشته تا کاربران دیگر از آنها استفاده کنند. این جمله معروف را نیز به‌خاطر داشته باشید: جدول حل کنید تا فراموشی نگیرید…

 

Raya Jadval جدول کلمات متقاطع فارسی و سودوکو در رایانه با Raya Jadval 5.1

ادامه مطلب
Admin

تبدیل فرمت تصاویر با Pixillion Image Converter 2.22

912 بازدید

Pixillion برنامه ای است که تصاویر شما را به راحتی به فرمت های مختلف تبدیل می کند . 

Pixillion تصویر را بسیار ساده و راحت برای کاربر تبدیل کرده و به دلیل داشتن منوی توضیح دستورات بالای پنجره اجرا به شما امکان اضافه کردن سریع فایل ها و پوشه ها و تنظیم گزینه های تبدیل را می دهد .

این برنامه می تواند تصاویر را به فرمت هایی از قبیل : GIF, JPEG, PNG, PDF, and BMP تبدیل کند . Pixillion به شما امکان مشاهده تصاویر جاری در برنامه و چرخش و تغییر اندازه و اضافه کردن متن و نوشتن شرح تصاویر را می دهد .

 

Pixillion تبدیل فرمت تصاویر با Pixillion Image Converter 2.22


ادامه مطلب
Admin