تبلیغات

loading...

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2175 aniaz
0 1686 aniaz
0 1589 aniaz
0 1487 aniaz
0 1484 aniaz
0 1588 nina
0 1499 nina
0 1444 nina
0 1499 nina
0 1414 nina

نرم افزار تبدیل موبایل به موس WiFi Mouse Pro 1.5.1 – اندروید

1492 بازدید

نرم افزار تبدیل موبایل به موس WiFi Mouse Pro 1.5.1 – اندروید

نرم افزار WiFi Mouse گوشی اندرویدی شما را به یک ماوس بی سیم تبدیل می کند . از طریق شبکه وای فای گوشی خود را به کامپیوتر وصل کرده و سپس از گوشی خود به عنوان یک ماوس همراه استفاده کنید . برنامه دارای کیبورد نیز می باشد ! یکی از ویژگی های نرم افزار داشتن آپشن چپ دست ها می باشد . این نرم افزار دارای ویژگی هایی نظیر کنترل صفحه کلید، کنترل موس، سازگار با تمامی نسخه های ویندوز و مک، اتصال خودکارو… می باشد. برنامه دارای محیط زیبایی می باشد و اسکرول را نیز ساپورت می کند . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.
ادامه مطلب

دانلود Microsoft Remote Desktop - نرم افزار موبایل ریموت دسکتاپ

2214 بازدید

دانلود Microsoft Remote Desktop - نرم افزار موبایل ریموت دسکتاپ

شما با یک برنامه بسیار کاربردی و مفید در عین حال بسیار کارآمد برای سیستم عامل اندروید روبرو می باشید. نسخه رسمی اندروید برنامه Microsoft Remote Desktop برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است تا شما با استفاده از این آن بتوانید به راحتی کنترل کامپیوتر خود را توسط گوشی به دست بگیرید. این برنامه تقریبا تمام امکانات نسخه ویندوزی خود را دارا میباشد.شما این نرم افزار اندروید را به رایگان از بکس دانلود دریافت خواهید گرد.

ادامه مطلب
Admin

دانلود Myket 4.0.2 – مایکت برنامه مارکت ایرانی برای اندروید

4758 بازدید

دانلود Myket 4.0.2 – مایکت برنامه مارکت ایرانی برای اندروید

برنامه مارکت ایرانی برای اندروید

برای دانلود ادامه مطلب بروید!!

Myket 4.0.2 مایکت برنامه مارکت ایرانی به زبان فارسی برای سیستم عامل اندروید می باشد. حتما شما هم دوست دارید تمامی نرم افزارها و بازی های اندروید را بتوانید به راحتی مشخصات آن را دیده و دانلود و یا آن را بخرید. تیم نرم افزاری مایکت، از اوایل سال 90 فعالیت خود را شروع نموده است و تا الان نزدیک به 3 میلیون ایرانی مایکت رو روی گوشی های خودشون نصب دارند. هدف مایکت، ارائه مجموعه کاملی از برنامه و بازی های خارجی اندرویدی و هم چنین درگاه عرضه محصولات اندروید ایرانی است.


ادامه مطلب

دانلود FPse for android - نرم افزار موبایل اجرای بازی های پلی استیشن 1

1351 بازدید

دانلود FPse for android - نرم افزار موبایل اجرای بازی های پلی استیشن 1


نسخه 0.11.159

FPse نام نرم افزاری بسیار کاربردی و مفید است که بوسیله ی آن می توانید بازی های کنسول پلی استیشن ۱ را روی دستگاه اندروید خود اجرا کنید. روش استفاده از این ابزار به این صورت است که شما با منتقل کردن Image بازی پلی استیشن با یکی از فرمت های nrg ،cue ،bin ،iso ،img به گوشی خود، قادر خواهید بود بازی ها را با کیفیت صدای عالی به اجرا در بیاورید. همچنین این برنامه از کلید های سخت افزاری، سنسور ها و صفحه نمایش لمسی به خوبی پشتیبانی میکند.

ادامه مطلب
Admin

دانلود نرم افزار شبیه ساز گیتار Real Ukulele v1.2.0 – اندروید

1187 بازدید

دانلود نرم افزار شبیه ساز گیتار Real Ukulele v1.2.0 – اندروید

Real Ukulele یکی از بهترین شبیه سازهای گیتار برای سیستم عامل اندروید می باشد . با این برنامه شما می توانید به راحتی گیتار بنوازید. آهنگ های مورد علاقه خود را بنوازید و از گیتار زدن نهایت لذت را ببرید.برنامه با رابط کاربری زیبا و کاربر پسند بوده و دارای کیفیت صدای عالی می باشد و در این برنامه تمامی صداهای زنده قرار گرفته است.این نرم افزار بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.
ادامه مطلب
Admin

دانلود نرم افزار موبایل پیام رسانی یاهو میل 3-0-3 -Yahoo Mail اندروید

1459 بازدید
http://up.baxdl.ir/up/sinafathi14/1392/Android/Application/Yahoo-mail/mail.jpg

بدون شک شما تا حالا چندین بار نام ِ yahoo را شنیده اید حتی اگر  از جمله کسانی هستید که  با کامپیوتر و اینترنت سروکار ندارند ! یکی از بزگترین و قدیمی ترین برنامه ی یاهو , برنامه یYahoo messenger است که در آن شما می توانید با دوستان خود به بحث و گفتگو بپردازید و کار های مختلف دیگر  مانند زنگ زدن به یکدیگر  تماس ِ تصویری  و … ۱۰ ها قابلیت دیگر , بپردازید . برنامه ی Yahoo Mail نیز برای فرستادن پست های الکترونیکی  ِ دارای محتوای متن , عکس , فیلم  و …  است که بیشتر برای کار های اداری – تفریحی استفاده میشود . در این نرم افزار شما می توانید به  ایمیل های خود دسترسی سریع داشته باشید , آنها را ویرایش کنید , و همینطور جواب ایمیل های خود را داده یا ایمیل جدیدی بنویسید و به فرد مورد نظر بفرستید . در این نسخه از این برنامه ی فوق العاده شما می توانید تم ِ ظاهری ِ برنامه را با توجه به سلیقه ی خود عوض کنید و  ظاهری که بیشتر می پسندید را برای برنامه در نظر بگیرید .

ادامه مطلب
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Admin

دانلود مارکت بازار نسخه 4.6.1 برای اندروید

929 بازدید
http://bax-download.persiangig.com/Android/Pictures/bazar.jpg
برنامه مارکت بازار نسخه 4.6.1 برای اندروید استفاده از نرم افزار های سایت اندروید مارکت ، یکی از مشکلات همیشگی کاربران ایرانی گوشی های با سیستم عامل گوگل اندروید است. بازار اندروید برنامه ای برای دریافت نرم افزار های اندروید مارکت است.

ویژگیهای برنامه بازار:

  • دریافت برنامه در دسته های خاص
  • قابلیت دریافت و ویژگی ادامه دانلود (Resume)
  • امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار
  • امکان خرید برنامه های فارسی
  • پشتیبانی از ویجت

ادامه مطلب
Admin

دانلود نرم افزار سایت آپارات برای اندروید

1078 بازدید

با این نرم افزار به راحتی میتونید به تمامی ویدئو های سایت آپارات دسترسی داشته باشید و از دیدن آن ها لذت ببرید و در صورت نیاز دانلود کنید.توجه کنید که این نرم افزار برای اندروید میباشد و نیاز به نسخه ی 2.2 به بالا دارد.

امکانات
  • امکان مشاهده ویدیو
  • نمایش لیست پربازدیدترین ویدیو ها
  • نمایش لیست ویدیوها بر اساس طبقه بندی
  • امکان جستجو ویدیوها
  • مشاهده اطلاعات ویدیوها شامل مشخصات، کامنت ها، ویدیوهای مشابه، ...
  • امکان دانلود ویدیو روی گوشی با فرمت flv
  • مشاهده ویدیو در حالت تمام صفحه

ادامه مطلب
Admin

نواختن گیتار با Solo 1.60 – اندروید

987 بازدید

اپلیکیشن Solo به شما کمک می‌کند تا با کمک یک گیتار مجازی،‌ هرآنچه می‌خواهید بنوازید. در این نرم‌افزار، صدای گیتارهای متفاوتی از جمله گیتار کلاسیک، آکوستیک، الکتریک گنجانده شده است که هرکدام مشخصات خاص خود را دارند. همچنین این برنامه دارای کتابخانه‌ای از آکوردها است که می‌توانید آن‌ها را بشنوید و نحوه‌ی اجرا کردن هر آکورد را پیدا کنید. در این نرم‌افزار همچنین امکان ساخت آکوردهای جدید نیز وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این 

برنامه به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

ادامه مطلب
Admin

نمایش میزان باتری با TEAM BatteryBar 3.1.2 – اندروید

1279 بازدید

نرم‌افزار یک ابزار جالب برای نمایش شارژ باقی‌مانده‌ی موبایل شما است. این نرم‌افزار باتری موبایل شما را در همه‌جا حتی در اپلیکیشن‌های تمام‌صفحه نیز نمایش می‌دهد، آن هم به این خاطر که شارژ را به‌عنوان نواری در بالای صفحه و در کنار ساعت و و بقیه‌ی اطلاعات بالای صفحه به‌شما نمایش می‌دهد. از جمله قابلیت‌های این ابزار می‌توان به انیمیشن‌های هنگام شارژ، قابلیت حذف یا نمایش نوار شارژ در اپلیکیشن‌های تمام صفحه، رنگ‌های انتخابی برای نوار شارژ و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم‌افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

team batterybar android نمایش میزان باتری با TEAM BatteryBar 3.1.2   اندروید

ادامه مطلب
Admin

دانلود مجموعه 150 برنامه اندروید

1048 بازدید

دانلود 150 برنامه کاربردی برای گوشی های با سیستم عامل اندروید

ادامه مطلب
Admin

بازار،جایگزین مارکت اندروید برای ایرانیان!!!

1138 بازدید

بازار آندروید

مجموعه‌ای از برنامه‌های آندروید ویژهٔ کاربران ایرانی

دانلود کن

ادامه مطلب
Admin