تبلیغات

loading...

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2174 aniaz
0 1685 aniaz
0 1588 aniaz
0 1486 aniaz
0 1483 aniaz
0 1587 nina
0 1498 nina
0 1443 nina
0 1498 nina
0 1413 nina

دانلود بازی عصر پادشاهان برای موبایل _ KingsEra Mobile نسخه 1.1

3277 بازدید

دانلود بازی عصر پادشاهان برای موبایل _ KingsEra Mobile نسخه 1.1



مهمترین امکاناتی که در نسخه یک در KingsEra Mobile ارائه شده است:

نسخه 1:
 - امکان اتصال اکانت مرکزی فعلی و مدیریت کلیه سرورهای فعال
 - مشاهده لیست شهرهای موجود در هر سرور بازی شما
 - دسترسی و مدیریت به شهرها از طریق نمای گرافیکی ( همانند نسخه وب )
 - دسترسی و مدیریت به شهرها از طریق نمای لیستی جدید
 - مشاهده منابع و ارتش موجود در هر شهر
 
- امکان ارتقا و ساخت ساختمان ها و اکستراها
 - امکان تحقیق نیروها در آکادمی و ارتقا سطح دفاعی و هجومی
 - امکان تربیت نیروهای نظامی در سربازخانه، اصطبل و کارگاه
 - امکان تعدیل منابع
 - امکان تغییر نام شهرها
 - مشاهده لیست لشکرکشی های هر شهر
 - دسترسی سریع به راهنمای بازی
 - اجرای مراسم ها در ساختمان معبد
 - امکان ارسال پیشنهاد و همچنین قبول پیشنهادات در بازار
نسخه 1.1:
- امکان ثبت نام در سرور جدید: در زمان ورود سرورهای جدید، شما این سرور جدید را در صفحه لیست سرورها مشاهده می نمایید، و می توانید مستقیما از داخل برنامه در این سرور جدید نیز عضو شوید.
-مدیریت پیام ها :از این پس می توانید از داخل نرم افزار پیام های دریافتی را مشاهده و مدیریت نموده و به آنها پاسخ بدهید. همچنین می توانید به دوستان خود و یا اعضای اتحاد خود پیام ارسال نمایید. می توانید لیست پیام های ارسالی را مشاهده نمایید و یا در صورت تمایل پیام های خود را حذف کنید.
- لیست مقصدهای دلخواه در ساختمان اردوگاه: یکی از جذابترین بخش های این نسخه، اضافه شدن لیست مقصدهای دلخواه و امکان حمله به فارمها از طریق نسخه موبایلی می باشد.

نکته: یکی از مهمترین ویژگی های KingsEra Mobile مصرف پایین پهنای باند اینترنت می باشد و شما حتی با سرعت بسیار پایین اینترنت نیز می توانید به راحتی هیجان عصرپادشاهان را در تلفن همراه خود تجربه نمایید.
ادامه مطلب

دانلود FPse for android - نرم افزار موبایل اجرای بازی های پلی استیشن 1

1350 بازدید

دانلود FPse for android - نرم افزار موبایل اجرای بازی های پلی استیشن 1


نسخه 0.11.159

FPse نام نرم افزاری بسیار کاربردی و مفید است که بوسیله ی آن می توانید بازی های کنسول پلی استیشن ۱ را روی دستگاه اندروید خود اجرا کنید. روش استفاده از این ابزار به این صورت است که شما با منتقل کردن Image بازی پلی استیشن با یکی از فرمت های nrg ،cue ،bin ،iso ،img به گوشی خود، قادر خواهید بود بازی ها را با کیفیت صدای عالی به اجرا در بیاورید. همچنین این برنامه از کلید های سخت افزاری، سنسور ها و صفحه نمایش لمسی به خوبی پشتیبانی میکند.

ادامه مطلب
Admin

دانلود بازیRace The Traffic v1.0.5 – اندروید

دسته بندی: اندروید, بازی,
1386 بازدید

دانلود بازیRace The Traffic v1.0.5 – اندروید


Traffic Racer بازی جدید، بسیار زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های ماشین سواری و مسابقه ای برای سیستم عامل اندروید می باشد . در این بازی شما لذت و هیجان را به صورت واقعی لمس خواهید کرد! می توانید با اتومبیل ها و کامیون های مختلفی رانندگی کنید. در سه حالت مختلف می توانید بازی کنید، حتی قادر به انتخاب روز و یا شب بودن محیط بازی هستید. پس از کسب امتیازهای مورد نیاز می توانید اتومبیل خود را تقویت کنید یا اتومبیل های جدید با ویژگی های مناسب خریداری کنید.این بازی را می توان یکی از بهترین بازی های مسابقه ای برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی دانست. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید که البته در حال حاضر بیشتر گوشی های هوشمند اندروید قابلیت اجرای این بازی را دارند.


ادامه مطلب
Admin

دانلود بازی موبایل باب اسفنجی-SpongeBob Moves In

دسته بندی: اندروید, بازی,
1118 بازدید

دانلود بازی موبایل باب اسفنجی-SpongeBob Moves In


دیگر همه شما با شخصیت محبوب و معروف کارتونی باب اسفنجی آشنا هستید. در این بازی شما باید وارد شهر رویایی خود در زیر آب شوید و تا می توانید آن را رونق دهید. در این بازی باید با ساخت ساختمان، رستوران و مکان های تفریحی شهر خود را رونق دهید و آیتم های بیشتری باز کنید. شهر باب اسفنجی را همانند خود کارتون بسازید و آن را گسترش دهید. با گذشت مراحل و جمع آوری پول بیشتر می توانید شخصیت های بیشتری را بخرید و شهر خود را بزرگ تر کنید. بازی دارای گرافیکی فانتزی و کارتونی دارد و می تواند تا ساعت ها شما را سرگرم خود کند.

ادامه مطلب
Admin

دانلود بازی جذاب حدس بزن فوتبال برای اندروید

دسته بندی: اندروید, بازی,
3885 بازدید

دانلود بازی جذاب حدس بزن فوتبال برای اندروید

دانلود بازی حدس بزن فوتبال برای اندروید

| بازی اندرویدی اطلاعات فوتبالی |

 

 این برنامه که بر مبنای اطلاعات فوتبالی کاربران تولید شده است اطلاعات تمامی کسانی را که ادعایی در فوتبال دارند را به چالش می کشد . این بازی دارای سه بخش مختلف در مورد بازیکنان مربیان و پیراهن های تیم های مختلف فوتبال می باشد . این بازی برای تمامی عاشقان و تمامی کسانی که در زمینه اطلاعات فوتبالی ادعا دارند تهیه شده است .

در بازی حدس بزن فوتبال سه قسمت وجود دارد که در هر کدام عکسی تار شده از بازیکنان فوتبال یا مربیان فوتبالی و یا پیراهن تیم های فوتبال موجود است که کاربر با استفاده از حروفی که در اختیار دارد می بایستی نام بازیکن مربی و یا تیم فوتبال را حدس بزند . اگر شما هم دوست دارید با استفاده از برنامه حدس بزن فوتبال اطلاعات فوتبالی خود را به چالش بکشید هم اکنون می توانید این برنامه را به صورت رایگان و از بکس دانلود دریافت کنید!

ادامه مطلب
Admin

دانلود بازی قهرمان تنیس سه بعدی

دسته بندی: اندروید, بازی,
2086 بازدید

دانلود بازی قهرمان تنیس سه بعدی

بازی تنیس دارای طرفداران فراوانی در سراسر جهان است و بسیاری از افراد علاقه دارند که این بازی را در تلفن همراه یا تبلت اندرویدی خود داشته باشند و یک محیط واقع گرایانه از این بازی را در گوشی همراه خود شبیه سازی کنند. شما در این بازی Tennis champion باید در مسابقات قهرمانی تنیس شرکت کنید! در ابتدا باید برای خود یک بازیکن حرفه ای ایجاد کنید و سپس در مسابقات مختلف شرکت کنید. با کسب مقام قهرمانی در مسابقات مختلف می توانید برای خود تجهیزات ورزشی از درآمد حاصل شده خریداری کنید و با قدرت بیشتری به مصاف حریفان بروید. همچنین می توانید با دوستان خود به صورت آنلاین و گروهی به رقابت بپردازید و قدرت خود را به آن ها ثابت کنید.

ادامه مطلب
Admin

دانلود نرم افزار شبیه ساز گیتار Real Ukulele v1.2.0 – اندروید

1187 بازدید

دانلود نرم افزار شبیه ساز گیتار Real Ukulele v1.2.0 – اندروید

Real Ukulele یکی از بهترین شبیه سازهای گیتار برای سیستم عامل اندروید می باشد . با این برنامه شما می توانید به راحتی گیتار بنوازید. آهنگ های مورد علاقه خود را بنوازید و از گیتار زدن نهایت لذت را ببرید.برنامه با رابط کاربری زیبا و کاربر پسند بوده و دارای کیفیت صدای عالی می باشد و در این برنامه تمامی صداهای زنده قرار گرفته است.این نرم افزار بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.
ادامه مطلب
Admin

دانلود بازی عبور از موانع با موتور برای اندروید Dirt Bike: 3D Racing v1.02

1113 بازدید

دانلود بازی عبور از موانع با موتور برای اندروید Dirt Bike: 3D Racing v1.02


 سیستم عامل مورد نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

تاریخ ارائه بازی :  2014/06/11

شرح بازی :  Dirt Bike: 3D Racing

بازی عبور از موانع با موتور برای اندروید.یک بازی جالب و متفاوت با درگر بازی های اندروید اینبار با استفاده از موتور و در مسیری که موانع سخت و اسان زیادی وجود دارد و باید با استفاده از مهارت خود این موانع را پشت سر بگذارید و مراحل را یکی یکی طی کنید.

ادامه مطلب
Admin

دانلود بازی مسابقات اتومبیل رانی Speed Car II – اندروید

1496 بازدید

 

دانلود بازی مسابقات اتومبیل رانی Speed Car II – اندروید :در مسابقات سرعت شرکت کنید و با برنده شدن اسم خود را در لیست جهانی بهترین راننده در این سری بازی ها ثبت کنید. بازی یک گیم زیبای مسابقه ای با اتومبیل های گرون قیمت اسپرت برای اندروید میباشد.
ادامه مطلب

دانلود بازی وایکینگ ها 5Vikings – اندروید

1444 بازدید

دانلود بازی وایکینگ ها 5Vikings – اندروید


در داستان این بازی وایکنیگ ها در حال تصرف سرزمین های مختلف هستند. زمانی که برای تصرف یک سرزمین از خانه های خود دور می شوند. خبر می رسد که دشمنان به سرزمین آن ها حمله کرده است. شما باید با توجه به لاح هایی که در اختیار دارید با دشمنان بجنگید و مانع از این شوید که سرزمین شما را بدست اورند. بازی دارای ۳۵ مرحله هیجان انگیز می باشد

ادامه مطلب

دانلود بازی اندرویدی Rally Race 3D : Africa 4x4+ نسخه 1.0

1713 بازدید

Rally Race 3D Africa 4×4 یک بازی اتومبیل رانی بسیار زیبا برای سیستم عامل اندروید است که در آن باید در مسابقات رالی با حریفان حرفه ای و بسیار زیاد مسابقه دهید و آن ها را در تک تک مسیر ها و مراحل شکست دهید. در این بازی هم مانند سایر بازی های ماشین سواری می توانید اتومبیل خود را شخصی سازی کنید و تمام جزئیات آن را مطابق میل خود قرار دهید. برای کنترل اتومبیل نیاز به کار پیچیده ای ندارید بلکه می توانید با لمس فلش هایی که در صفحه نمایش قرار خواهند گرفت به راحتی آن را هدایت کرده و سرعت آن را نیز کنترل کنید. در بازی Rally Race 3D Africa 4×4 سعی کنید تا در هر مرحله امتیازات خود را جمع کنید و به این نکته توجه داشته باشید که هر چه زمان شما برای پایان بازی کمتر باشد می توانید میزان امتیاز بیشتری را جمع آوری کنید.

هم چنین می توان از این راه به خرید ایتم های مختلف و همچنین ارتقا موتور و سایر سیستم های ماشین بپردازید تا بتوانید به راحتی و با بیشترین سرعت ممکن از حریفان پیشی بگیرید. تنها هدفتان ارتقا سرعت ماشین در بازی Rally Race 3D Africa 4×4 نباشد. زیرا در بعضی از جاده ها به شدت دچار مشکل خواهید شد و ممکن است به تخته سنگ های بزرگ یا درختان تنومند برخورد کنید. همچنین در بعضی از مسیر های شما با موجوداتی مانند فیل روبرو خواهید شد که مطمئنا می توانند تمرکز شما را بر هم زده و باعث شوند تا از مسیر اصلی بازی خارج شوید. گرافیک بازی Rally Race 3D Africa 4×4 همانطور که از اسمش پیداست به صورت 3 بعدی و بسیار حرفه ای طراحی شده و در آن سازندگان سعی کرده اند تا تمام جزئیاتی که مربوط به یک جاده رالی است را به خوبی رعایت کنند تا کاربر حس کند که واقعا در مسابقات رالی قرار دارد.

ادامه مطلب

دانلود Subway Surfers - بازی اندروید فرار در مترو! نسخه ی New Oreans

1595 بازدید
https://rozup.ir/up/sinafathi14/1392/Android/Games/Subway-Surfers-New-Orleans-v1-15-0/1360092310_subway-surfers.jpg

این بازی یکی از محبوب ترین بازی های اندروید است.شما هم میتوانید به دوستداران این بازی مهیج و جذاب بپردازید. به شخصیت های این بازی کمک کنید تا از دست گاراگاه مترو فرار کند و رکورد بزنید و رکوردتان را با بقیه ی بازیکنان مقایسه کنید.

ادامه مطلب

بازی زیبای سفالگری Let’s Create! Pottery 1.50 – اندروید

دسته بندی: اندروید, بازی,
857 بازدید

بازی Let's Create! Pottery یک ابزار سرگرم‌کننده برای شماست تا خلاقیت خود را در سفالگری به‌نمایش بگذارید. این بازی با ظاهری زیبا به‌شما اجازه می‌دهد شکل مورد علاقه‌ی خود را به‌صورت یک کوزه یا گلدان به‌وجود آورید و سپس با رنگ‌ها و طرح‌های مورد علاقه‌ی خود طرحتان را به پایان برسانید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

lets create pottery android بازی زیبای سفالگری Lets Create! Pottery 1.50   اندروید

ادامه مطلب
Admin

دانلود مجموعه 150 برنامه اندروید

1048 بازدید

دانلود 150 برنامه کاربردی برای گوشی های با سیستم عامل اندروید

ادامه مطلب
Admin

دانلود بازی زیبای Iron Man 3 1.0.2 – اندروید

دسته بندی: اندروید, بازی,
1010 بازدید

باز هم Iron Man به صحنه بازگشته است تا دنیا را از شرارت‌ها نجات دهد. این بازی که پیش از این نیز نسخه‌های قبلی آن به‌خاطر گرافیک بالا و همچنین داستان جذاب جزء عناوین مهم iOS به‌شمار می‌رفت، باز هم تلاش دارد شما را با جذابیت‌های خود سرگرم نماید. در این بازی شما باید در نبردهای رودررو و پروازهای سریع خود مراحل را پشت سر بگذارید و در این راه از قدرت‌های بی‌نظیر Iron Man استفاده نمایید. این بازی همانطور که گفته شد از گرافیک ۳D بسیار بالایی برخوردار است و برای اجرای آن به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

iron man3 android دانلود بازی زیبای Iron Man 3 1.0.2   اندروید

ادامه مطلب
Admin

والپیپر زنده Juice PRO Live Wallpaper 3.0 – اندروید

1088 بازدید

نرم‌افزار Juice PRO Live Wallpaper مجموعه‌ای از تصاویر زنده یا Live Wallpaper برای استفاده از گوشی‌های شما است که در آن تصاویر آبمیوه‌های متنوعی را می‌توانید به‌عنوان تصویر زمینه موبایل خود انتخاب کنید. در این برنامه ۱۲ شکل گوناگون از آبمیوه‌ها قرار داده شده است. همچنین کنترلهای جالبی نیز برای شما قرار داده شده است، مثلاً می‌توانید انتخاب کنید که در نوشیدنی شما یخ هم باشد یا نه، یا اندازه‌ی تکه‌های میوه را انتخاب کنید. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

juice pro lw android والپیپر زنده Juice PRO Live Wallpaper 3.0   اندروید

ادامه مطلب

مسابقات پرندگان خشمگین با Angry Birds Friends v1.0.0

934 بازدید

Angry Birds Friends از مجموعه جذاب بازی پرندگان خشمگین است که طرفداران زیادی در دنیا دارد. در این نسخه از بازی می توانید با دوستان خود در فیسبوک رقابت کنید و در مسابقات هفتگی شرکت کنید. این مسابقات هر هفته با سطوح جدید انجام می شود و به نفرات برتر مدال های طلا، نقره و برنز داده می شود. می توانید شانس خود را برای بدست آوردن مدال ها امتحان کنید اما این کار نیازمند آن است که امتیازات بالایی کسب کنید. افزون بر این جایزه هایی نیز بطور روزانه به شما داده می شود و امکان فرستادن و دریافت هدیه وجود دارد.


Angry Birds Friends v1.0.0 11 مسابقات پرندگان خشمگین با Angry Birds Friends v1.0.0

ادامه مطلب
Admin

بازی زیبا و محبوب Cut the Rope: Time Travel HD – اندروید

1204 بازدید

شاید بازی Cut the Rope نیازی به تعریف نداشته باشید. بازی محبوبی که توسط شرکت ZeptoLab برای اولین بار منتشر شد و پس از استقبال بسیار خوب کاربران از بازی، این شرکت نیز نسخه‌های جداگانه‌ای از بازی را تولید کرد. حالا نیز این شرکت یک نسخه‌ی جدید از بازی به نام Time Travel یا سفر در زمان را منتشر کرده است! در این بازی جدید موجود سبز دوست‌داشتنی با سفر در زمان به زمان‌های گوناگون سفر می‌کند. قابلیت جالبی که در این نسخه اضافه شده این است که شما باید به ۲ غول سبز شکلات بدهید! این بازی زیبا را از دست ندهید. این بازی از تبلت‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند.

 

cut the rope time travel android بازی زیبا و محبوب Cut the Rope: Time Travel HD   اندروید

ادامه مطلب
Admin

بازی محبوب Rayman Jungle Run 2.0.8 – اندروید

1095 بازدید

rayman jungle run android بازی محبوب Rayman Jungle Run 2.0.8   اندروید

Rayman یکی از شخصیت‌های قدیمی بازی‌هاست که خیلی از ما با آن را می‌شناسیم. شرکت معتبر Ubisoft این بازی را با همان موتور گرافیکی که سری‌ اصلی Rayman ساخته شده بوده تولید کرده است. این بازی دارای مراحل و محیط‌های گوناگون است. این بازی در اصل ۴۰ مرحله دارد که در ۲ آپدیتی که برای آن ارائه شده است ۳۰ مرحله جدید با محیط‌های متفاوت‌ و قابلیت‌های جدید به آن اضافه شده است. Rayman Jungle Run مطمئناً طرفداران این سبک‌ را تا پایان با خود همراه خواهد کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.



ادامه مطلب
Admin

بازی اتومبیلرانی محبوب Real Racing 3 – اندروید

1038 بازدید

بدون شک بازی Real Racing یکی از محبوب‌ترین و بهترین بازی‌ها و تجربه‌های اتومبیل‌رانی در موبایل‌ها و تبلت‌ها است. این بازی که تا قبل از این دو نسخه‌ی پر سر و صدای دیگر نیز داشته که هر کدام در دوره‌ی خود از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار بودند حالا وارد نسخه‌ی سوم خود شده است! این نسخه برخلاف نسخه‌های پیشین به‌صورت رایگان عرضه شده و حالا این امکانات داخل بازی هستند که نیاز به پرداخت پول دارند. البته اکثر امکانات بازی را بدون پرداخت پول نیز می‌توانید استفاده کنید ولی طبیعتاً پیشرفتتان کند‌تر خواهد بود. این بازی طبق معمول نسخه‌های پیشین خود دارای گرافیک بسیار بالایی در نوع خود است و گیم‌پلی واقع‌گرایانه این بازی، آن را بیشتر شبیه به یک شبیه‌ساز رانندگی کرده است که همین به جذابیت‌های بازی می‌افزاید. در این بازی همه‌ی اتومبیل‌ها و حتی زمین‌های مسابقه نیز بر اساس واقعیت طراحی شده‌اند. از قابلیت‌های قابل توجه موجود در بازی امکان بازی آنلاین با دوستانتان با قابلیتی به نام Time Shift است که در آن شما در یک مرحله خاص رکورد خود را ثبت می‌کنید و سپس دوستتان می‌تواند در زمانی دیگر همان مسابقه‌ی شما را تکرار کند و رکورد شما را بشکند! اگر از طرفداران بازی‌های سبک ریسینگ هستید حتماً این بازی را دانلود کنید.

real racing 3 android بازی اتومبیلرانی محبوب Real Racing 3   اندروید

ادامه مطلب
Admin

بازی فوق العاده جذاب Bad Piggies HD – اندروید

دسته بندی: اندروید, بازی,
1281 بازدید


اگر اهل بازی روی موبایل خود باشید حتماً با بازی Angry Birds آشنایی دارید. این بازی توسط شرکت Rovio ساخته شده و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی به‌شمار می‌رود. Rovio که به ساختن این‌گونه بازی‌های ساده و در عین حال فکری و سرگرم‌کننده علاقه‌‌ی زیادی دارد اکنون عنوان جدید خودش را با نام Bad Piggies منتشر کرده است. شخصیت‌های این بازی همان خوک‌های دوست داشتنی بازی Angry Birds هستند ولی کاری که باید انجام دهید کاملاً متفاوت از گذشته است. همه‌ی چیزی که در این بازی نیاز دارید، خلاقیت است! وظیفه‌ی اصلی شما ایجاد یک وسیله است تا با کمک آن خوک‌ها را به تخم‌مرغ‌هایشان برسانید. پیشنهاد می‌کنیم این بازی زیبا را از دست ندهید! برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

bad piggies android بازی فوق العاده جذاب Bad Piggies HD   اندروید

دانلود در ادامه ی مطلب

ادامه مطلب