تبلیغات

loading...

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2174 aniaz
0 1685 aniaz
0 1588 aniaz
0 1486 aniaz
0 1483 aniaz
0 1588 nina
0 1498 nina
0 1443 nina
0 1499 nina
0 1413 nina

طراحی و ساخت پلیر HTML5 تحت وب با Amazing Audio Player Enterprise 1.5

991 بازدید

طراحی و ساخت پلیر HTML5 تحت وب با Amazing Audio Player Enterprise 1.5

Amazing Audio Player Enterprise نرم افزاری عالی برای مدیران وبسایت ها و وبلاگ ها و به طور کل وبمستران می باشد که به وسیله آن میتوانند نسبت به ساخت و طراحی پلیرهای صوتی با فناوری html5 و css3 برای وبسایت ها وبلاگ های خود اقدام کنند.

به وسیله این نرم افزار نیازی به حتی ۱ خط کدنویسی نیست و تمامی اعمال به صورت بصری و به قول معروف wizard مانند انجام خواهد شد. پلیر طراحی شده توسط این نرم افزار توانایی پخش و لود شدن در تمامی مرورگرها و دستگاه ها نظیر  iPhone, iPad, Android, Firefox, Chrome, Safari, Opera و Internet Explorer را دارا خواهد بود و نیازی به نصب بودن پلاگین خاصی نخواهد داشت چرا که از html5 استفاده کرده است. کاربر میتواند چندین صوت را درون پلیر قرار دهد تا مشاهده کننده یکی را انتخاب کند و این یعنی پشتیبانی از حالت playlist که در پلیر های تحت وب معمولی وجود ندارد. قابلیت تنظیم پخش شدن صوت به صورت اتوماتیک یا پخش random صوت ها نیز در این پلیرها تعبیه شده است. قابلیت استفاده از پلیر ساخته شده به عنوان پلاگین در وردپرس و به عنوان ماژول در جوملا و دروپال نیز گنجانده شده است. تنظیمات گرافیکی برای حالت بصری و ظاهر پلیر نیز بسیار ساده است و درون نرم افزار قابلیت تعریف چنین امکاناتی وجود دارد.

ادامه مطلب
Admin

ایجاد منو ، دکمه و تب با نرم افزار CSS Tab Designer 2.0

1585 بازدید

ایجاد منو ، دکمه و تب با نرم افزار CSS Tab Designer 2.0

CSS Tab Designer 2.0 نرم افزاری رایگان ,قدرتمند و کم حجم برای ایجاد منو های CSS , کلید ها و… می باشد! نرم افزار CSS Tab Designer 2.0 شما را قادر میسازد تا در کمترین زمان ممکن  برای سایت و یا وبلاگ خود انواع منو , و کلیک های CSS طراحی کنید. استفاده از این برنامه حتی برای کسانی که کمترین آشنایی با CSS را دارند آسان است! محیط CSS Tab Designer 2.0 مانند برنامه Front Page از دو حالت Preview و Code تشکیل شده است.همچنین این نرم افزار شامل بیش از ۶۰ طرح آماده برای استفاده و ویرایش می باشد.


ادامه مطلب
Admin

دانلود Google Web Designer v1.0.0.924 - نرم افزار طراحی بنر های متحرک تبلیغاتی با تکنولوژی HTML5

2183 بازدید
http://up.baxdl.ir/up/sinafathi14/1392/PC-Programme/Google-Web-Designer-v1-0-0-924/1380710979_google-web-designer.jpg


گوگل به تازگی یک برنامه طراحی تبلیغاتی وب با نام گوگل Web Designer را عرضه کرده است. این شرکت می‌گوید این ابزار برای ساخت "طراحی با کیفیت حرفه‌ای" تبلیغات و کمپین‌ها با HTML5 بوده و برای همه، از طراحان حرفه‌ای گرفته تا افراد غیر‌حرفه‌ای در دسترس خواهد بود.
HTML5 به صورت گسترده به عنوان استانداردی که همه در محیط وب باید آن را به کار بندند استفاده می‌شو. در صورتی که بی‌اطلاع هستید، گوگل HTML5 را به عنوان "زبان جهانی برای ساخت محتوایی زیبا و کارآمد که می‌تواند روی کامپیوتر، تلفن هوشمند و تبلت اجرا شود" توصیف می‌کند. بنابراین این شرکت امیدوار است گوگل وب دیزاینر دسترسی به HTML5 را برای همه افراد در حوزه صنعت تبلیغات ممکن سازد و توسعه‌دهندگان وب را به هدف "یکبار بساز، همه جا اجرا کن" نزدیک کند.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Google Web Designer:
- ایجاد HTML5 متحرک، با مجموعه‌ای قوی و تصویری از ابزارهای طراحی
- نمایش و ویرایش کد طراحی‌های شما و مشاهده بازخورد ویرایش روی کار اصلی به صورت خوکار
- ساخت تبلیغات خلاق یکپارچه برای سرویس‌های DoubleClick و AdMob یا انتشار آن‌ها روی هر محیط عمومی که شما انتخاب کنید
- دریافت به‌روز‌رسانی‌های سرویس به صورت خودکار، بدون نیاز به دانلود مجدد برنامه
- دسترسی به همه موارد ذکر شده به صورت کاملا رایگان

ادامه مطلب

دانلود رایگان نرم افزار Borland C++ v5.02

3974 بازدید
http://bax-download.persiangig.com/document/Pictures/1333796913_c-suite.jpg
زبان برنامه‌نویسی ++C (سی پلاس پلاس) یک زبان برنامه‌نویسی کامپیوتری عمومی با قابلیت‌های سطح بالا و سطح پایین می‌باشد. این زبان دارای قابلیت‌های انواع داده ایستا، نوشتار آزاد، چندمدلی، معمولاً زبان ترجمه شده با پشتیبانی از برنامه‌نویسی ساخت‌یافته، برنامه‌نویسی شی‌گرا، برنامه نویسی جنریک است. زبان ++c یک زبان سطح میانی در نظر گرفته می‌شود. این زبان دارای قابلیت زبان‌های سطح بالا و پایین بصورت همزمان است. این زبان در سال ۱۹۷۹ در آزمایشگاه های بل (Bell Labs) و بر مبنای زبان سی ساخته شد و آن را "C با کلاس" نامگزاری نمودند. در سال ۱۹۸۳ به ++c تغییر نام داد. توسعه با اضافه نمودن کلاس‌ها و ویژگی‌های دیگری مانند توابع مجازی، سربارگزاری عملگرها، وراثت چندگانه، قالب توابع، و پردازش استثنا انجام شد. این زبان برنامه‌نویسی در سال ۱۹۹۸ تحت نام ISO/IEC 14882:1998 استاندارد شد.

Borland C++: نام یکی از کامل ترین و مشهورترین نسخه های زبان های برنامه نویسی تحت ویندوز برای توسعه نرم افزارهای کاربردی و بانک های اطلاعاتی می باشد. این نرم افزار برنامه نویسی قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل های جدید ویندوز تا ویندوز 7 را دارا می باشد و در آن از تکنولوژی Client-Server استفاده شده است و امکان برنامه نویسی بروی Linux نیز در این زبان برنامه نویسی وجود دارد.

ادامه مطلب
Admin