تبلیغات

loading...

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2174 aniaz
0 1685 aniaz
0 1588 aniaz
0 1486 aniaz
0 1483 aniaz
0 1587 nina
0 1498 nina
0 1443 nina
0 1498 nina
0 1413 nina

دانلود برنامه اندروید خرید شارژ با موبایل

3301 بازدید

دانلود برنامه اندروید خرید شارژ با موبایل

شما می توانید برنامه اندروید زیر را بر روی گوشی همراه خود نصب کرده و برای خرید سریع شارژ از ان استفاده نمایید امنیت این برنامه بسیار بالا بوده و حاصل یک سال تلاش ما می باشد.

برنامه اندروید را از لینک زیر دانلود کرده و در هنگام نصب کد نصب برنامه را که در زیر درج شده است را وارد نمایید. تا برنامه با موفقیت نصب شود.

 دانلود برنامه ی اندروید

کد نصب برنامه: 25709

ادامه مطلب
Admin

دانلود نرم افزار موبایل پیام رسانی یاهو میل 3-0-3 -Yahoo Mail اندروید

1459 بازدید
http://up.baxdl.ir/up/sinafathi14/1392/Android/Application/Yahoo-mail/mail.jpg

بدون شک شما تا حالا چندین بار نام ِ yahoo را شنیده اید حتی اگر  از جمله کسانی هستید که  با کامپیوتر و اینترنت سروکار ندارند ! یکی از بزگترین و قدیمی ترین برنامه ی یاهو , برنامه یYahoo messenger است که در آن شما می توانید با دوستان خود به بحث و گفتگو بپردازید و کار های مختلف دیگر  مانند زنگ زدن به یکدیگر  تماس ِ تصویری  و … ۱۰ ها قابلیت دیگر , بپردازید . برنامه ی Yahoo Mail نیز برای فرستادن پست های الکترونیکی  ِ دارای محتوای متن , عکس , فیلم  و …  است که بیشتر برای کار های اداری – تفریحی استفاده میشود . در این نرم افزار شما می توانید به  ایمیل های خود دسترسی سریع داشته باشید , آنها را ویرایش کنید , و همینطور جواب ایمیل های خود را داده یا ایمیل جدیدی بنویسید و به فرد مورد نظر بفرستید . در این نسخه از این برنامه ی فوق العاده شما می توانید تم ِ ظاهری ِ برنامه را با توجه به سلیقه ی خود عوض کنید و  ظاهری که بیشتر می پسندید را برای برنامه در نظر بگیرید .

ادامه مطلب
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Admin

دانلود برنامه ی اسکایپ -تماس اینترنتی با Skype 4.0.0.22082 – اندروید

1021 بازدید

کمتر کسی است که با نرم‌افزار محبوب Skype آشنایی ندارد. Skype یک ابزار بسیار مفید برای برقرار ارتباط با دوستان و آشنایان از طریق اینترنت در هرکجای دنیا است. با Skype می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید و حتی با موبایل افراد (با پرداخت هزینه) تماس بگیرید.

http://bax-download.persiangig.com/Android/Pictures/skype-android.jpg

ادامه مطلب
Admin