تبلیغات

loading...

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2174 aniaz
0 1686 aniaz
0 1589 aniaz
0 1487 aniaz
0 1484 aniaz
0 1588 nina
0 1499 nina
0 1444 nina
0 1499 nina
0 1414 nina

دانلود بازی عصر پادشاهان برای موبایل _ KingsEra Mobile نسخه 1.1

3277 بازدید

دانلود بازی عصر پادشاهان برای موبایل _ KingsEra Mobile نسخه 1.1



مهمترین امکاناتی که در نسخه یک در KingsEra Mobile ارائه شده است:

نسخه 1:
 - امکان اتصال اکانت مرکزی فعلی و مدیریت کلیه سرورهای فعال
 - مشاهده لیست شهرهای موجود در هر سرور بازی شما
 - دسترسی و مدیریت به شهرها از طریق نمای گرافیکی ( همانند نسخه وب )
 - دسترسی و مدیریت به شهرها از طریق نمای لیستی جدید
 - مشاهده منابع و ارتش موجود در هر شهر
 
- امکان ارتقا و ساخت ساختمان ها و اکستراها
 - امکان تحقیق نیروها در آکادمی و ارتقا سطح دفاعی و هجومی
 - امکان تربیت نیروهای نظامی در سربازخانه، اصطبل و کارگاه
 - امکان تعدیل منابع
 - امکان تغییر نام شهرها
 - مشاهده لیست لشکرکشی های هر شهر
 - دسترسی سریع به راهنمای بازی
 - اجرای مراسم ها در ساختمان معبد
 - امکان ارسال پیشنهاد و همچنین قبول پیشنهادات در بازار
نسخه 1.1:
- امکان ثبت نام در سرور جدید: در زمان ورود سرورهای جدید، شما این سرور جدید را در صفحه لیست سرورها مشاهده می نمایید، و می توانید مستقیما از داخل برنامه در این سرور جدید نیز عضو شوید.
-مدیریت پیام ها :از این پس می توانید از داخل نرم افزار پیام های دریافتی را مشاهده و مدیریت نموده و به آنها پاسخ بدهید. همچنین می توانید به دوستان خود و یا اعضای اتحاد خود پیام ارسال نمایید. می توانید لیست پیام های ارسالی را مشاهده نمایید و یا در صورت تمایل پیام های خود را حذف کنید.
- لیست مقصدهای دلخواه در ساختمان اردوگاه: یکی از جذابترین بخش های این نسخه، اضافه شدن لیست مقصدهای دلخواه و امکان حمله به فارمها از طریق نسخه موبایلی می باشد.

نکته: یکی از مهمترین ویژگی های KingsEra Mobile مصرف پایین پهنای باند اینترنت می باشد و شما حتی با سرعت بسیار پایین اینترنت نیز می توانید به راحتی هیجان عصرپادشاهان را در تلفن همراه خود تجربه نمایید.
ادامه مطلب

دانلود بازی فکری و زیبای Doodle Fit 2: Around the World 1.2 – آیفون و آیپد

805 بازدید

بازی Doodle Fit 2 یک بازی فکری و سرگرم‌کننده است برای آن‌هایی که به حل کردن پازل علاقه‌مند هستند. این بازی که طرفداران زیادی هم دارد در هر مرحله به شما تعدادی اشکال مختلف خواهد داد که باید آن‌ها را در کنار هم در یک فضای مشخص قرار دهید، شما باید از همه‌ی اشکالِ در دسترستان استفاده کنید و همه‌ی قسمت‌های فضای مشخص شده را پر کنید. گاهی اوقات نیز چندین راه حل مختلف برای انجام برخی مراحل وجود دارد. این بازی دارای ۲۰۰ مرحله است و ۳ حالت متفاوت برای بازی کردن در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید مراحل خودتان را نیز بسازید و با دیگران به‌اشتراک بگذارید. یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این برنامه قابلیت بازی به‌صورت آنلاین با دیگران است که این قسمت نیز از دو بخش بازی‌های خصوصی و عمومی تشکیل شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.


http://bax-download.persiangig.com/IOS/Pictures/doodle-fit-2.jpg

ادامه مطلب
Admin

بازی محبوب Worms 3 – آیفون و آیپد

893 بازدید

حتما شما هم با بازی زیبای Worms و کرم‌های دوست‌داشتنی آن آشنا هستید! این بازی که بر روی موبایل و کامپیوتر بسیار محبوب است حالا با نسخه‌ای جدید در تلاش برای ادامه دادن راه موفق نسخه‌های پیشین دارد. در بازی Worms در حالت عادی دو تیم با یکدیگر در حال رقابت هستند. شما کنترل یکی از تیم‌ها را در اختیار می‌گیرید و به‌صورت نوبتی (Turn-based) هر تیم تیم باید با یکی از اعضای (کرمهای!) خود با استفاده از سلاح‌ها و ابزارهای گوناگون در اختیار، اعضای تیم مقابل را از بین ببرد. بازی تا جایی ادامه پیدا می‌کند که همه‌ی اعضای یک تیم از بین بروند و در این صورت تیم مقابل برنده خواهد شد. در Worms 3 محیط‌های مختلفی قرار داده شده است که مجموعاً شامل ۲۷ مرحله‌ی تک‌نفره است. همچنین امکان بازی چندنفره بر روی یک دستگاه یا به صورت آنلاین نیز مثل قبل در این بازی گنجانده شده است، چرا که انجام این بازی با دوستان بسیار هیجان انگیزتر است! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

worms 3 بازی محبوب Worms 3   آیفون و آیپد

ادامه مطلب
Admin

بازی جذاب BLOODMASQUE 1.0.2 – آیفون و آیپد

888 بازدید

اگر به داستان‌های مربوط به خون‌آشام‌ها علاقه دارید، بازی زیبای BLOODMASQUE را از دست ندهید. در این بازی دنیا به دست ومپایرها افتاده است و اکنون آن‌ها بر آدمی حکومت می‌کنند. تنها کسانی که می توانند آن‌ها را از پا دربیاورند شکارچی‌های ومپایر هستند که شما یکی از آن‌ها هستید، پس به شکار بروید و با از بین بردن ومپایرها دنیا را به حالت عادی بازگردانید! یکی از قابلیت‌های جذاب این بازی، امکان گذاشتن چهره‌ی خود شما به‌عنوان شخصیت اصلی بازی است! کافی است از چهره‌ی خود عکسی بگیرید و با استفاده از امکانات موجود در بازی کاراکتر اصلی بازی را کاملاً شبیه به خودتان بسازید. لطفاً توجه داشته باشید این بازی بر روی iPhone 4S و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر قابل اجرا است. همچنین برای بازی کردن باید به اینترنت وصل باشید.

bloodmasque بازی جذاب BLOODMASQUE 1.0.2   آیفون و آیپد

ادامه مطلب
Admin

بازی زیبا و محبوب Cut the Rope: Time Travel – آیفون

849 بازدید

شاید بازی Cut the Rope نیازی به تعریف نداشته باشید. بازی محبوبی که توسط شرکت ZeptoLab برای اولین بار منتشر شد و پس از استقبال بسیار خوب کاربران از بازی، این شرکت نیز نسخه‌های جداگانه‌ای از بازی را تولید کرد. حالا نیز این شرکت یک نسخه‌ی جدید از بازی به نام Time Travel یا سفر در زمان را منتشر کرده است! در این بازی جدید موجود سبز دوست‌داشتنی با سفر در زمان به زمان‌های گوناگون سفر می‌کند. قابلیت جالبی که در این نسخه اضافه شده این است که شما باید به ۲ غول سبز شکلات بدهید! این بازی زیبا را از دست ندهید. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

cut the rope time travel بازی زیبا و محبوب Cut the Rope: Time Travel   آیفون

ادامه مطلب
Admin

بازی زیبا و محبوب Cut the Rope: Time Travel HD – آیپد

844 بازدید

شاید بازی Cut the Rope نیازی به تعریف نداشته باشید. بازی محبوبی که توسط شرکت ZeptoLab برای اولین بار منتشر شد و پس از استقبال بسیار خوب کاربران از بازی، این شرکت نیز نسخه‌های جداگانه‌ای از بازی را تولید کرد. حالا نیز این شرکت یک نسخه‌ی جدید از بازی به نام Time Travel یا سفر در زمان را منتشر کرده است! در این بازی جدید موجود سبز دوست‌داشتنی با سفر در زمان به زمان‌های گوناگون سفر می‌کند. قابلیت جالبی که در این نسخه اضافه شده این است که شما باید به ۲ غول سبز شکلات بدهید! این بازی زیبا را از دست ندهید. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

cut the rope time travel hd بازی زیبا و محبوب Cut the Rope: Time Travel HD   آیپد

ادامه مطلب
Admin

بازی زیبای Star Wars: Knights of the Old Republic – آیپد

1099 بازدید

حتماً شما نیز با سری Star Wars آشنایی دارید. اگر از طرفداران این سری محبوب هستید، اکنون بازی Star Wars: Knights of the Old Republic که به‌نظر خیلی‌ها بهترین بازی Role Playing است، به آیپد آمده است!
چهارهزارسال مانده به زمانی که شوالیه‌های Jedi در نبرد با Sith شکست می‌خورند. شما آخرین امید Jediها هستید. باید بتوانید از تمام توانایی‌های خود استفاده نمایید تا جهان را نجات دهید، چون در غیر این صورت در تاریکی گم خواهید شد. این بازی،‌ یک جنگ ستارگان واقعی به‌سبک نقش‌آفرینی با کاراکترها، موجودات، تجهیزات و سرزمین‌های اختصاصی است. شما باید بتوانید از بیش از ۴۰ قدرت نیروهای خود استفاده کنید. همچنین محل اتفاق افتادن این بازی در مکان‌هایی است که طرفداران Star Wars به‌خوبی با آنها آشنایی دارند.
لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPad 2 و بالاتر نیاز دارید،‌ همچنین برای دانلودهای داخل بازی نیاز به اینترنت دارید. حجم فایل دانلودی ۲ گیگابایت است که پس از نصب بر روی آیپد، فضایی نزدیک به ۲.۵ گیگابایت از آیپد شما را اشغال خواهد نمود. ضمناً برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

star wars kotor ipad بازی زیبای Star Wars: Knights of the Old Republic   آیپد

ادامه مطلب
Admin

دانلود بازی زیبای Iron Man 3 – آیفون و آیپد

960 بازدید

باز هم Iron Man به صحنه بازگشته است تا دنیا را از شرارت‌ها نجات دهد. این بازی که پیش از این نیز نسخه‌های قبلی آن به‌خاطر گرافیک بالا و همچنین داستان جذاب جزء عناوین مهم iOS به‌شمار می‌رفت، باز هم تلاش دارد شما را با جذابیت‌های خود سرگرم نماید. در این بازی شما باید در نبردهای رودررو و پروازهای سریع خود تا جایی که می‌توانید به حرکت خود ادامه دهید و در این راه از قدرت‌های بی‌نظیر Iron Man استفاده نمایید. این بازی همانطور که گفته شد از گرافیک ۳D بسیار بالایی برخوردار است و برای اجرای آن به iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارد.

 

iron man3 دانلود بازی زیبای Iron Man 3   آیفون و آیپد

ادامه مطلب
Admin