تبلیغات

loading...

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2174 aniaz
0 1685 aniaz
0 1588 aniaz
0 1486 aniaz
0 1483 aniaz
0 1587 nina
0 1498 nina
0 1443 nina
0 1498 nina
0 1413 nina

دانلود نرم افزار تغییر فرمت فیلم Aiseesoft Total Media Converter 7.1.32.23354

952 بازدید

دانلود نرم افزار تغییر فرمت فیلم Aiseesoft Total Media Converter 7.1.32.23354

نرم افزار Aiseesoft Total Media Converter محصول شرکت معروف Aiseesoft میباشد که در زمینه ساخت نرم افزار های مبدل از محبوبیت بسیار زیادی در میان افراد برخوردار است. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای مبدل است که دارای چندین قابلیت متفاوت میباشد. در واقع داشتن امکانات بسیار زیاد به نسبت حجم کم آنرا تبدیل به مبدلی پرطرفدار کرده است. زیرا شما با کمک این نرم افزار به راحتی میتوانید تمامی فرمتهای صوتی و تصویری را به یکدیگر تبدیل کنید. در ورژن جدید این نرم افزار تمامی فرمتهای مالتی مدیا که در حال حاضر در سراسر جهان کاربرد دارند گنجانده شده تا کاربر در هنگام کار با آن با مشکل رو به رو نشود و به سراغ مبدل دیگری نرود.

ادامه مطلب
Admin

دانلود نرم افزار ChordPulse 2.2

1079 بازدید
http://bax-download.persiangig.com/document/Pictures/Micronissimo%20ChordPulse%202.jpg

ادامه مطلب
Admin

دانلود نرم افزار ساخت، ویرایشگر و تنظیم زیرنویس Subtitle Workshop 6.0a Build 130825

1127 بازدید
اگر از جمله افرادی هستید که به ترجمه نمودن و ساخت زیرنویس برای فیلم علاقمند هستید ولی ابزار مناسب جهت این کار را ندارید و یا حتی اگر دوست دارید به ویرایش زمانی و تنظیم زیرنویس ها اقدام کنید و یا میخواهید متن زیرنویس ها را ویرایش نمایید بایستی از نرم افزارهای خاصی استفاده کنید که از زبان فارسی نیز پشتیبانی نماید. یکی از این نرم افزارهای عالی و از همه مهمتر رایگان Subtitle Workshop نام دارد. این نرم افزار کامل جهت ساخت،تبدیل و ویرایش زیرنویس ها طراحی شده است و تمامی ابزارهای لازم جهت ساخت،ویرایش و تبدیل زیرنویس ها را در خود جای داده است. ساخت زیرنویس ها با قابلیت نمایش فیلم موردنظر درون خود نرم افزار کار را برای مترجم بسیار آسان میکند به صورتی که دیگر نیازی به نرم افزارهای جانبی نیست و نرم افزار با قابلیت play و pause کاربر را در یافتن ثانیه دقیق شروع مکالمات یاری میدهد. در زمینه ویرایش نیز کاربر به راحتی میتواند زیرنویس های ساخته شده را از نظر زمانی و متنی ویرایش نماید بدون اینکه اشکالی در زیرنویس به وجود آید. تبدیل فرمت بین فرمت های معمول زیرنویس نیز در زمره قابلیت های نرم افزارها محسوب می گردد. تنظیم نمودن خطوط و همچنین تغییر فونت ، اندازه فونت و رنگ و… نیز از جمله قابلیت های ویرایشی نرم افزار محسوب میگردد. http://bax-download.persiangig.com/document/Pictures/1360583892_subtitle-workshop.jpg

ادامه مطلب
Admin

تبدیل آسان فرمت های ویدیوئی با نرم افزار ImTOO Video Converter Ultimate 7.7.1.20130111

1056 بازدید

ImTOO Video Converter Ultimate


ImTOO Video Converter Ultimate 7.7.1.20130111 نرم افزاری قدرتمند در عین حال ساده برای تبدیل فایل های ويديويي به دیگر فرمت های می باشد. این نرم افزار یکی دیگر از محصولات نرم افزاری شرکت ImTOO می باشد که از قابلیت های ویژه ای برخوردار می باشد. میتوانید فرمتهائی هم چون H.264/MPEG-4 AVC, AVCHD (*.m2ts, *.mts), MKV, HD WMV, MPEG2/MPEG-4 را به دیگر فرمت ها تبدیل نمائید و بالعکس ، هم چنین به آسانی میتوانید فمرت های HD را به فرمت SD تبدیل نمائید. یکی از قابلیت های ویژه این نرم افزار تبدیل انوع فمت های به فرمت های سه بعدی می باشد ! شما بهآسانی میتوایند با استفاده زا این نرم افزار فرمت های ویدیئو های دو بعدی خودتان را به فیلم های سه بعدی تبدیل نمائید یا حتی فیلم های سه بعدی خود را ویرایش نمایئد. شما میتواین دبه آسانی صوت و فایل های تصویری را از فیلم ها استخراج نمائید . یتوانید این نرم افزار را در ادامه مطلب از وب سایت سینا دانلود دریافت نمائید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار :

قابلیت تبديل فرمت فايلهاي ويديويي به يکديگر

قابلیت مشاهده پیش نمایش یک ویدیو

قابلیت اضافه کردن آهنگ به فیلم ها

امکان اضافه کردن زیر نویس ASS، SSA و SRT به فایل های تصویری

پشتیبانی از پردازش CPU های چند هسته ای برای انجام وظایف با بیشترین سرعت ممکن

امکان تغییر نام اان فایل های موجود در لیست

قابلیت تبدیل فرمت های HD به فرمت های SD

امکان نمایش و تبدیل فرمت برای iPod, iPhone 4/iPhone 4S, iPad یا PSP

قابلیت تنظیم نظیم روشنایی / کنتراست فیلم ها و افزودن افکت های قدیمی و خاکستری به آنها

پشتیبانی از فرمت های رودی AVI, MPEG, WMV, MP4, FLV, MKV, H.264/MPEG-4, DivX, XviD, MOV, M4V, VOB, ASF, 3GP, 3G2, SWF, H.261, H.264, DV, DIF, MJPG, MJPEG, DVR-MS, NUT, QT, YUV, DAT, MPV, NSVAVCHD Video (*.mts, *.m2ts), H.264/MPEG-4 AVC (*.mp4), MPEG2 HD Video (*.mpg; *.mpeg), MPEG-4 TS HD Video (*.ts), MPEG-2 TS HD Video (*.ts), Quick Time HD Video (*.mov), WMV HD Video (*.xwmv), Audio-Video Interleaved HD Video (*.avi)

امکان خروجی فرمت های AVI, MPEG, WMV, MP4, FLV, H.264/MPEG-4, DivX, XviD, MOV, RM, ASF, 3GP, 3G2, SWF, VOB, TS, DV H.264/MPEG-4 AVC (*.mp4), MPEG2 HD Video (*.mpg; *.mpeg), MPEG-4 TS HD Video (*.ts), MPEG-2 TS HD Video (*.ts), Quick Time HD Video (*.mov), WMV HD Video (*.wmv), Audio-Video Interleaved HD Video (*.avi)

چند زبانه بودن نرم افزار

و ...

ادامه مطلب
Admin