تبلیغات

loading...

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2174 aniaz
0 1685 aniaz
0 1588 aniaz
0 1486 aniaz
0 1483 aniaz
0 1587 nina
0 1498 nina
0 1443 nina
0 1499 nina
0 1413 nina

دانلود ضد‌بدافزار پادویش _ نسخه‌ی رایگان خانگی

3036 بازدید

ویژگی‌های ضدبدافزار پادویش - نسخه‌ی خانگی رایگان

  • محصول کاملا رایگان
  • قابل استفاده برای کاربران خانگی
  • شناسایی و جلوگیری از عملکرد انواع بدافزار
  • قابلیت پویش فایل ها در زمان استفاده و همچنین در صورت نیاز
  • قابل اجرا بر روی سیستم‌عامل‌های ویندوز ٣٢ و ٦٤ بیت
  • به‌روزرسانی خودکار از طریق اینترنت
  • بهینه‌سازی شده جهت عدم کاهش کارایی سیستم
  • دارای موتور جستجوی هوشمند برای بدافزارهای ناشناخته
  • مجهز به تکنولوژی ابر کاربران جهت شناسایی تهدیدهای به ­روز، خطرناک و ناشناس
  • قابلیت پرسش از کاربر هنگام برخورد با فایل‌های مشکوک
  • امکان استثنا کردن فایل و پوشه از پویشگر یا نگهبان رایانه
  • به ­کارگیری تیم مجرب تحلیل بدافزار در تحلیل بدافزارهای جدید
  • قابلیت پاکسازی، قرنطینه و حذف فایل‌های بدافزار شناسایی شده
  • قابلیت به­‌روزرسانی بدون اتصال به اینترنت (از طریق فایل)
  • واسط کاربری به زبان فارسی
  • پشتیبانی محصول از طریق تالار پشتیبانی شرکت امن‌پرداز

ادامه مطلب

محدود سازی دسترسی به اینترنت Blumentals iNet Protector 4.6.0.48

1501 بازدید

Blumentals iNet Protector نرم افزاری درجه و بسیار محبوب برای محدود کردن دسترسی به اینترنت می باشد و دارای امکانات بسیار فراوانی برای محدودسازی هوشمند و برنامه ریزی شده می باشد. قابلیت محدود کردن کاربران برای دسترسی محدود از نظر زمان به اینترنت یا دسترسی محدود براساس دستورات از پیش برنامه ریزی شده از امکانات مهم نرم افزار Blumentals iNet Protector محسوب می شود. قابلیت مسدود سازی وبسایت هایی خاص و مسدود سازی نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز برای اتصال به اینترنت از طریق Blumentals iNet Protector امکان پذیر می باشد. برای مثال فقط میتوانید اجازه دهید که نرم افزارهای ایمیل خوان به اینترنت متصل شوند و تنها سایت های مرتبط با کار و اداری قابل باز شدن باشند. قابلیت قرار دادن پسورد برای روی کانکشن اینترنت و یا محدود ساختن زمانی اینترنت به صورتی که فقط در ساعات و روزها و ماه های مشخصی از سال قابل دسترسی باشند یا اینکه یک کاربر فقط بتواند در روز یا هفته یا ماه چند ساعت از اینترنت استفاده کند. بدین وسیله والدین یا مدیران شرکت ها و سازمان ها میتوانند میزان استفاده از اینترنت را توسط فرزندان یا کارمندشان تحت کنترل قرار دهند و توازنی میان استفاده از اینترنت و کامپیوتر و انجام امور ایجاد نمایند.

ادامه مطلب
Admin

دانلود آنتی ویروس فلش مموری ها Antirun 2.5 Pro

1704 بازدید
http://bax-download.persiangig.com/document/Pictures/67053806.png
Antirun یک آنتی ویروس کم حجم و بسیار کاربردی برای از بین بردن فایل های اجرایی است که توسط فلش مموری ها و دیگر وسایل ذخیره سازی بر روی کامپیوتر اجرا می شوند می باشد ، این نرم افزار می تواند از کامپیوتر در برابر ویروس های کم حجمی که بسیار آزار دهنده هستند و باعث اختلالات جزئی در روند کاری ویندوز می شوند محافظت کرده و آنها را به سرعت نابود کند ، اسکن کردن این آنتی ویروس به صورت خودکار انجام می شود و هنگامی که شما فلش را به سیستم متصل کنید در طی مدت زمان کوتاهی تمامی اطلاعات آن توسط این نرم افزار اسکن می شود ، از دیگر ویزگی های این آنتی ویروس می توان به افزایش سرعت کپی فایل ها ، آپدیت خودکار ، پایداری بسیار بالا و …. اشاره کرد

ادامه مطلب
Admin

دانلود نرم افزار حذف تروجان ها GridinSoft Trojan Killer 2.1.7.9

960 بازدید
http://bax-download.persiangig.com/image/GridinSoft-Trojan-Killer-2.1.7.9.jpg
این نرم افزار می تواند به شما در حذف تروجان های سیستمتان کمک کند. تروجان ها نوعی از ویروس ها هستند که می توانند اثرات مخربی بر سیستم شما بگذارند و باعث تداخل در بخش های مختلف ویندوز و کاهش سرعت عملکرد سیستم شوند. حتی این ویروس ها می توانند اطلاعات شخصی شما را از بین ببرند و به شما ضرر های جبران نشدنی وارد کنند. پس باید برای از بین بردن این موجودات مزاحم راهی اندیشید. نرم افزار GridinSoft Trojan Killer می تواند یکی از این راه ها باشد. این نرم افزار می تواند از تروجان ها را در سراسر سیستم شما شناسایی کند و از بین ببرد. همچنین این نرم افزار می تواند برخی اثرات مخرب را که تروجان ها به سیستم شما وارد کردند را به حالت اول بازگرداند و سیستم شما را باز سازی نماید. این نرم افزار در شناسایی و حذف تروجان هایی مانند : تروجان هایی که در زمان بوت سرعت را کاهش می دهند ، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، جاسوس افزارها، تروجان های دسترسی از راه دور، کرم های اینترنتی و بسیاری دیگر از انواع تروجان ها تواناست. به کمک این نرم افزار دیگر خیالتان از بابت تروجان های مزاحم راحت است.

ادامه مطلب
Admin