تبلیغات

loading...

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2174 aniaz
0 1685 aniaz
0 1588 aniaz
0 1486 aniaz
0 1483 aniaz
0 1587 nina
0 1498 nina
0 1443 nina
0 1499 nina
0 1413 nina

دانلود نرو ۲۰۱۹ – Nero Platinum 2019 Suite v20.0.05000 + آموزش نصب کامل

1565 بازدید

دانلود نرو ۲۰۱۹ – Nero Platinum 2019 Suite v20.0.05000 + آموزش نصب کامل

دانلود نرو ۲۰۱۹ پلاتینیوم Nero 2019 Platinum یک نرم افزار جامع چند رسانه ای می باشد که امکاناتی مانند ذخیره فیلم ، تبدیل فرمت و تبدیل فیلم ها ، موزیک و عکس ها به فیلم های با کیفیت HD را برای کاربران فراهم می کند. نرم افزار Nero Platinum یک مجموعه جامع از نرم افزار های کاربردی که به کاربران امکان رایت سی دی / دی وی دی ، ویرایش ، تبدیل و پخش فیلم را میدهد و حتی از داده ها شما پشتیبانی کرده و در مواقع نیاز آن ها را بازگردانی میکند. با استفاده از نرم افزار MediaHome کاربر میتواند تمام فایل های ویدیویی خود را دسته بندی کند و با ابزارهای مرورگر موجود آن ها را مدیریت کند. کاربران می توانند با استفاده از ابزار یکپارچه Nero Recode برای تبدیل فیلم های دی وی دی و Blu-ray به فرمت های دیگر استفاده کنند . این برنامه شامل پشتیبانی از انواع فرمت های خروجی است و به کاربران برای انتخاب هر یک از آنها به طور مستقیم از پنجره اصلی اجازه دسترسی میدهد . با نرم افزار Nero Video شما به راحتی میتوانید فایل های ویدیویی خود را ایجاد کرده و یا برای خود اسلایدهای نمایشی بسازید و به راحتی ویدیو هایی به کیفیت ۴K را در سیستم های ۶۴ بیتی ویرایش کنید و از دیدن آن های لذت ببرید . با ابزار جدید موجود در دانلود نرو پلاتینیوم، شما علاوه بر دی وی دی به راحت میتوانید فایل های خود را بر روی بلوری رایت کرد و بدون هیچ مشکل یا محدودیتی از آن ها استفاده کنید.


ادامه مطلب

دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا WinRAR 5.20 Final

1242 بازدید

دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا WinRAR 5.20 Final


WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

ادامه مطلب
Admin

دانلود نرم افزار نت موسیقی mySongBook Player 1.0.2 r11370

1719 بازدید

دانلود نرم افزار نت موسیقی mySongBook Player 1.0.2 r11370

mySongBook Player نرم افزار کاربردی در زمینه موسیقی است که به کمک آن میتوانید به کتابخانه ای از تبلچر و دفتر نت موسیقی دسترسی داشته و اقدام به شنیدن ، یادگیری و پرینت آنها نمایید . mySongBook Player به گونه ای طراحی شده است که می تواند مورد استفاده نوازندگان در سطوح مختلف باشد تا صفحات موسیقی مورد نظرشان را مرور و بررسی کنید.کتابخانه ای که در این نرم افزار تعبیه شده توسط کمپانی Arobas Music تنظیم شده که اکثر آثار موسیقی دان های حرفه ای در آن موجود می باشد.


ادامه مطلب

دانلود نرم افزار قرعه کشی - The Hat 3

1907 بازدید

دانلود نرم افزار قرعه کشی - The Hat 3

یکی از قدیمی ترین راه های قرعه کشی بین افراد (که هنوز هم کاربرد دارد) این است که اسم هر نفر را روی یک برگه کاغذ مینویسند و همه کاغذها را در یک ظرف میریزند. سپس کاغذ ها را به هم میزنند و به صورت صادفی یکی را خارج میکنند.

 

در زمان های قدیم چون بیشتر افراد کلاه داشتند و کلاه همیشه در دسترس بود، از آن به جای ظرف قرعه کشی استفاده میشد. یعنی همه اسم ها را روی کاغذ نوشته و داخل کلاه می انداختند و یکی را به صورت تصادفی با دست خارج میکردند.

 

امروزه نرم افزارهای زیادی برای قرعه کشی وجود دارند. اما در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که همان کلاه قرعه کشی را شبیه سازی میکند.

 

نرم افزار The Hat مخصوص قرعه کشی است. از این نرم افزار میتوانید برای قرعه کشی بین افراد، یا بین انتخاب هایی که وجود دارد استفاده کنید.

 

کافیست اسم های مورد نظر را در نرم افزار وارد کنید. سپس این نرم افزار به صورت کاملا تصادفی و منصفانه، هر بار یکی را انتخاب میکند. مورد انتخاب شده را میتوانید حذف کنید و یا دوباره در قرعه کشی بعدی شرکت دهید.

 

نرم افزار The Hat میتواند قرعه کشی را تا آخرین گزینه باقی مانده در کلاه ادامه دهد. سپس لیستی شامل ترتیب قرعه ها نمایش دهد. این قابلیت برای کارهایی مثل قرعه کشی خانوادگی بسیار مناسب است.

ادامه مطلب
Admin

طراحی و ساخت پلیر HTML5 تحت وب با Amazing Audio Player Enterprise 1.5

991 بازدید

طراحی و ساخت پلیر HTML5 تحت وب با Amazing Audio Player Enterprise 1.5

Amazing Audio Player Enterprise نرم افزاری عالی برای مدیران وبسایت ها و وبلاگ ها و به طور کل وبمستران می باشد که به وسیله آن میتوانند نسبت به ساخت و طراحی پلیرهای صوتی با فناوری html5 و css3 برای وبسایت ها وبلاگ های خود اقدام کنند.

به وسیله این نرم افزار نیازی به حتی ۱ خط کدنویسی نیست و تمامی اعمال به صورت بصری و به قول معروف wizard مانند انجام خواهد شد. پلیر طراحی شده توسط این نرم افزار توانایی پخش و لود شدن در تمامی مرورگرها و دستگاه ها نظیر  iPhone, iPad, Android, Firefox, Chrome, Safari, Opera و Internet Explorer را دارا خواهد بود و نیازی به نصب بودن پلاگین خاصی نخواهد داشت چرا که از html5 استفاده کرده است. کاربر میتواند چندین صوت را درون پلیر قرار دهد تا مشاهده کننده یکی را انتخاب کند و این یعنی پشتیبانی از حالت playlist که در پلیر های تحت وب معمولی وجود ندارد. قابلیت تنظیم پخش شدن صوت به صورت اتوماتیک یا پخش random صوت ها نیز در این پلیرها تعبیه شده است. قابلیت استفاده از پلیر ساخته شده به عنوان پلاگین در وردپرس و به عنوان ماژول در جوملا و دروپال نیز گنجانده شده است. تنظیمات گرافیکی برای حالت بصری و ظاهر پلیر نیز بسیار ساده است و درون نرم افزار قابلیت تعریف چنین امکاناتی وجود دارد.

ادامه مطلب
Admin

ایجاد منو ، دکمه و تب با نرم افزار CSS Tab Designer 2.0

1585 بازدید

ایجاد منو ، دکمه و تب با نرم افزار CSS Tab Designer 2.0

CSS Tab Designer 2.0 نرم افزاری رایگان ,قدرتمند و کم حجم برای ایجاد منو های CSS , کلید ها و… می باشد! نرم افزار CSS Tab Designer 2.0 شما را قادر میسازد تا در کمترین زمان ممکن  برای سایت و یا وبلاگ خود انواع منو , و کلیک های CSS طراحی کنید. استفاده از این برنامه حتی برای کسانی که کمترین آشنایی با CSS را دارند آسان است! محیط CSS Tab Designer 2.0 مانند برنامه Front Page از دو حالت Preview و Code تشکیل شده است.همچنین این نرم افزار شامل بیش از ۶۰ طرح آماده برای استفاده و ویرایش می باشد.


ادامه مطلب
Admin

دانلود نرم افزار مدیریت فونت - X-Fonter v8.3.0

1433 بازدید

دانلود نرم افزار مدیریت فونت - X-Fonter v8.3.0


X-Fonter یکی دیگر از نرم افزارهای مدیریت فونت می باشد که شما توسط آن می توانید اغلب اقدامات پرکاربرد در کار با فونت ها مانند نصب فونت جدید، حذف، بارگذاری فونت ها (load)، خالی کردن، مقایسه نمودن، پیش نمایش و ... را که ممکن است در مدیریت فونت های سیستم خود نیاز داشته باشید، مدیریت کنید. X-Fonter از انواع فونت های TrueType, OpenType, Postscript Type 1, Raster, Vector پشتیبانی می کند و به عنوان یک نرم افزار پیشرفته و قدرتمند مدیریت فونت می تواند برنامه ای بسیار مفید برای طراحان وب، هنرمندان گرافیک و کسانی که به فونت اهمیت زیادی می دهند، باشد. این برنامه دارای یک رابط کاربری بسیار ساده است و شما به سرعت می توانید فونت های مورد نظر خود را را پیدا کنید، نحوه نوشتاری هر فونت را مشاهده و از آن استفاده کنید. این برنامه همچنین امکان ایجاد فایل های ۳ بعدی را نیز می دهد که می توانید از آنها در صفحات وب و یا در ایمل ها استفاده کنید.

ادامه مطلب
Admin

دانلود نرم افزار افزایش بازدید با آی پی های مختلف jingling 4.0.3

6180 بازدید

دانلود نرم افزار افزایش بازدید با آی پی های مختلف jingling 4.0.3


امروز نرم افزار فوق العاده ای در زمینه ارسال بازدید برای شما گذاشته ایم.این نرم افزار  توسط یک برنامه نویس چینی نوشته شده است. و کاملا در رتبه الکسا و وبگذر اثر دارد.و تست شده است.ما یکی بلاگ بیهوده و بدون مصرف و مطلب درست کرده ایم بازدید ها توسط وبگذر ثبت شدند و الکسا هم 60 هزار تا پایین آمد.که این خیلی عالی است.قابل ذکر است این نرم افزار توسط دلالان به قیمت 5 تومان به فروش میرسد.که ما به صورت رایگان آن را برای شما گذاشته ایم. برای دانلود این نرم افزار با ما همراه باشید...

ادامه مطلب

دانلود نرم افزار افزایش بازدید Send Hit V3.0

2451 بازدید

دانلود نرم افزار افزایش بازدید Send Hit V3.0


نرم افزار Send Hit که یک برنامه جهت افزایش بازدید وبسایت ها و وبلاگ ها میشباشد بالاخره بعد از گذشت ۷ ماه ورژن ۳ را منتشر کرد این نرم افزار که بعد از نشر شدن ورژن یک طرفداران زیادی را به خود جذب کرد اکنون توانسته سه ورژن را نشر و رایگان در اختیار عموم قرار دهد.برای دانلود و دیدن توضیحات به ادامه مراجعه کنید…

اگر از ورژن ۱٫۰ برنامه استفاده کرده باشید اطلاع دارید که بازدید به صورت یک ای پی فرستاده میشد و این برای وبسایت ها و وبلاگ ها مفید نبود و تصمیم به ارتقاء برنامه در این جهت گرفتیم که ورژن ۲٫۰ با ۱۰۰ ای پی که از قبل به نرم افزار داده شده بود به صورت رندم و متغیر بازدید ارسال میکرد و این برای رتبه الکسا و گوگل بسیار مهم بود و توانست طرفدار بیشتر را جذب کند ولی متاسفانه به دلیل استفاده به شدت زیاد از ورژن ۲٫۰ باعث شد ای پی ها منسوخ شود و برنامه با یک ای پی بازدید بفرستد.

حال در ورژن جدید یعنی ۳٫۰ این مشکل ورژن ۲٫۰ تا حدودی برطرف شد و شما با خیال راحت می توانید از برنامه استفاده کنید.

لازم به ذکر است برای استفاده بهینه از برنامه روزانه بین ۱۰ دقیقه تا یک ساعت بیشتر بازدید ارسال نکنید.


ادامه مطلب
Admin

دانلود نرم افزار برچسب ساز TagMaker ورژن ۱٫۰ + فایل آموزشی

1575 بازدید

دانلود نرم افزار برچسب ساز TagMaker ورژن ۱٫۰ + فایل آموزشی

TagMaker به معنی برچسب ساز می باشد و به وبمستر کمک میکند تا در کمترین زمان برچسب های مربوط به پست خود را تولید کند و از ان در پست خود استفاده کند.

همانطور که می دانید برچسب ها برای ایندکس پست و معرفی موضوع پست به موتور های جستجو بسیار مهم است و مهمترین مسئله در سئوسازی و بهینه سازی وبسایت می باشد پس پیشنهاد می شود حتما در مطالب خود از برچسب ها  بین ۵ تا ۱۵ عدد استفاده کنید اگر بیشتر از ۱۵ عدد باشد اسپم محسوب میشود.


ادامه مطلب
Admin

دانلود Parsi Ra Pas Bedarim v8.0 - نرم افزار پارسی را پاس بداریم

1464 بازدید

دانلود Parsi Ra Pas Bedarim v8.0 - نرم افزار پارسی را پاس بداریم

نرم‌افزار پارسی‌‌را‌پاس‌بداریم توانمندترین نرم‌افزار در زمینه‌ی پرورش و نگهداری از فرهنگ ایران زمین است. این نرم‌افزار به شما برای پالایش نوشته‌های پارسی و پاکسازی واژگان بیگانه از نوشته‌ی شما کمک می‌کند. نرم افزارپارسی را پاس بداریم یکی از پیشرفته ترین و زیباترین نرم افزارهای فرهنگی ایران زمین می باشد که پارسی دوستان را در راه پارسی نویسی و پارسی گویی یاری می‌دهد. واژگان بیگانه را برابرسازی می‌کند و نوشته‌های فارسی را می‌پالاید و به پارسی برمی گرداند.

ادامه مطلب

رایت سی دی و دی وی دی ImgBurn 2.5.1.0

1528 بازدید

اغلب مردم که میخواهند یک دیسک یا DVD را رایت کنند با نرم افزار خود ویندوز این کار را انجام میدهند ، و حتی کسانی که از ویندوز۷ مثله نسخه های Ultimate, Home Premium, Professional برای رایت DVD استفاده میکنند گاهی به مشکلاتی برخورد میکنند که موجب سوختن دیسک میشود. به همین دلیل کاربران زیادی از ما یک راه حل خواستند که بتوانند با آن به راحتی و بهتر دیسک های خود را رایت کنند. ما هم به دنبال این درخواست رفتیم و نرم افزار رایگان ImgBurn  را پیدا کردیم. با این برنامه میتوانید هر وقت و هر کجا که بخواهید هر نوع دیسکی مثله CD و DVD را رایت کنید. حتی با این نرم افزار میتوانید از دیسک ها ایمیج ISO تهیه کنید.

 

ادامه مطلب
Admin

چسباندن یادداشت به دسکتاپ Sticky Notes Pro 3.60 Build 353

1406 بازدید

Efficient Sticky Notes Pro نرم افزاری عالی برای چسباندن یادداشت هایتان به صفحه دسکتاپ هست. شما هنوز هم روی کاغذ نوشته های کاریتان را مینویسید و به مانیتور می چسبانید؟ فکر نمیکنید این کار در دورانی که همه چیز دیجیتال شده است ، کمی نشانه عقب ماندگی باشد؟ اگر دوست دارید این کار را ترک کنید و به شکلی دیجیتال و بدور از نیاز کاغذ و قلم و چسب و چسباندن نوشته ها به مانیتور و دیگر اشیاأء ، نوشته ها کاریتان را برروی صفحه دسکتاپ بچسبانید و خیلی راحت آنها را طبقه بندی و مشاهده کنید ، نرم افزار Efficient Sticky Notes Pro را از دانلودها ، دانلود کنید. با این نرم افزار میتوانید یادداشت های خودتان را روی تکه های کاغذ مجازی بنویسید و به صورت زیبا به محل های مختلف دسکتاپ بچسبانید. مسلما صحبت از تکه های کاغذ و چسباندن تماما مجازی است! امکان انتخاب فونت های مختلف برای یادداشت با رنگ و اندازه های مختلف و همچنین قابلیت انتخاب بکگراندهای مختلف برای تکه های کاغذ نیز وجود دارد. همچنین میتوانید تعیین کنید که میزان وضوح و پیدا بودن تکه کاغذ چقدر باشد ، آیا کاملا برروی عکس دسکتاپ قرار بگیرد یا کمی کم رنگ باشد و بازهم نوع های مختلفی از نحوه نمایش که خودتان میتوانید انها را انتخاب کنید. قابلیت جالب دیگر ، قابلیت پیوست کردن فایل و سند به آن متن و یادداشت است و این مورد میتواند بسیار موثر باشد. همچنین این نرم افزار تاریخ اضافه شدن و ویرایش شدن متن ها را نیز در خود خواهد داشت تا در صورت نیاز بررسی شود. یادداشت های حذف شده درون نرم افزار ذخیره خواهند شد تا در صورت نیاز کاربر از انها استفاده کند.

ادامه مطلب

دانلود ضد‌بدافزار پادویش _ نسخه‌ی رایگان خانگی

3036 بازدید

ویژگی‌های ضدبدافزار پادویش - نسخه‌ی خانگی رایگان

  • محصول کاملا رایگان
  • قابل استفاده برای کاربران خانگی
  • شناسایی و جلوگیری از عملکرد انواع بدافزار
  • قابلیت پویش فایل ها در زمان استفاده و همچنین در صورت نیاز
  • قابل اجرا بر روی سیستم‌عامل‌های ویندوز ٣٢ و ٦٤ بیت
  • به‌روزرسانی خودکار از طریق اینترنت
  • بهینه‌سازی شده جهت عدم کاهش کارایی سیستم
  • دارای موتور جستجوی هوشمند برای بدافزارهای ناشناخته
  • مجهز به تکنولوژی ابر کاربران جهت شناسایی تهدیدهای به ­روز، خطرناک و ناشناس
  • قابلیت پرسش از کاربر هنگام برخورد با فایل‌های مشکوک
  • امکان استثنا کردن فایل و پوشه از پویشگر یا نگهبان رایانه
  • به ­کارگیری تیم مجرب تحلیل بدافزار در تحلیل بدافزارهای جدید
  • قابلیت پاکسازی، قرنطینه و حذف فایل‌های بدافزار شناسایی شده
  • قابلیت به­‌روزرسانی بدون اتصال به اینترنت (از طریق فایل)
  • واسط کاربری به زبان فارسی
  • پشتیبانی محصول از طریق تالار پشتیبانی شرکت امن‌پرداز

ادامه مطلب

دانلود پارمیس نرم افزار فارسی دستیار ویندوز Parmis 3.2

2761 بازدید

خیلی از کاربران دوست دارند در ویندوز خود تغییراتی جهت کاربرد بهتر و روان‌تر ویندوز انجام دهند. شما با استفاده از نرم‌افزار پارمیس می‌توانید ویندوزتان را به سلیقه خود تغییر دهید؛ مشکلات ویندوز را ترمیم یا بهینه‌سازی کنید، فایل‌های اضافی را حذف کنید، اطلاعاتی در مورد ویندوز، درایوها، حافظه و … به دست آورید. به برنامه فرمان دهید تا کارهایی برای شما به صورت خودکار در زمان‌های تعیین‌شده انجام دهد. برنامه‌هایی که در شروع ویندوز اجرا می‌شوند را کنترل کنید. از تاریخ‌شمار خورشیدی برنامه استفاده کنید و ده‌ها کار مفید دیگر…


ادامه مطلب

محدود سازی دسترسی به اینترنت Blumentals iNet Protector 4.6.0.48

1501 بازدید

Blumentals iNet Protector نرم افزاری درجه و بسیار محبوب برای محدود کردن دسترسی به اینترنت می باشد و دارای امکانات بسیار فراوانی برای محدودسازی هوشمند و برنامه ریزی شده می باشد. قابلیت محدود کردن کاربران برای دسترسی محدود از نظر زمان به اینترنت یا دسترسی محدود براساس دستورات از پیش برنامه ریزی شده از امکانات مهم نرم افزار Blumentals iNet Protector محسوب می شود. قابلیت مسدود سازی وبسایت هایی خاص و مسدود سازی نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز برای اتصال به اینترنت از طریق Blumentals iNet Protector امکان پذیر می باشد. برای مثال فقط میتوانید اجازه دهید که نرم افزارهای ایمیل خوان به اینترنت متصل شوند و تنها سایت های مرتبط با کار و اداری قابل باز شدن باشند. قابلیت قرار دادن پسورد برای روی کانکشن اینترنت و یا محدود ساختن زمانی اینترنت به صورتی که فقط در ساعات و روزها و ماه های مشخصی از سال قابل دسترسی باشند یا اینکه یک کاربر فقط بتواند در روز یا هفته یا ماه چند ساعت از اینترنت استفاده کند. بدین وسیله والدین یا مدیران شرکت ها و سازمان ها میتوانند میزان استفاده از اینترنت را توسط فرزندان یا کارمندشان تحت کنترل قرار دهند و توازنی میان استفاده از اینترنت و کامپیوتر و انجام امور ایجاد نمایند.

ادامه مطلب
Admin

دانلود برنامه برای بررسی سلامتی هارد دیسک HDDExpert 1.7.0.9

1227 بازدید

HDDExpert نرم افزاری رایگان و کوچک است که میتواند کارایی مهمی برعهده بگیرد. مسلماً اطلاعات درون هارد دیسک سیستم برایتان بسیار حائز اهمیت است و هیچ دوست ندارید که آنها را از دست بدهید. بنابراین بهتر است سلامت هارد دیسک خود را پیوسته بررسی نمایید تا از خرابی ناگهانی آن در امان بمانید و در زمان مناسب نسبت به تعویض و پشتیبان گیری از اطلاعاتتان اقدام کنید. HDDExpert نرم افزاری است که اطلاعات شفافی را در رابطه با هارد دیسکتان به شما ارائه میدهد و با ارائه ترجمه ای قابل لمس از اطلاعات S.M.A.R.T. باعث می شود کاربر از میزان سلامتی هارد دیسک خود مطلع شود. S.M.A.R.T. مخفف Self-Monitoring, Analysis and Reporting Technology یعنی تکنولوژی مانیتورینگ ،آنالیز و گزارش خودکار است که اطلاعاتی را در رابطه با خطاها،سلامتی،عملکرد و درجه حرارت هارد دیسک ارائه میکند. مسلماً با دانستن این اطلاعات کاربر میتواند از سلامت هارد دیسک خود مطلع شود و دست به پشتیبان گیری یا تعویض قطعه بزند و اگر دمای هارد دیسک بالاست سرعت و کیفیت تهویه را افزایش دهد. سیستم گزارش دهی نرم افزار بسیار جالب است و میتواند گزارش دهد که در چه جایی ، چه خطا و شکستی رخ داده است. نرم افزار در پس زمینه سیستم فعال بوده و گزارش تهیه می نماید و البته بسیار ناچیز و غیرقابل لمس از منابع سیستمی استفاده می نماید. 


http://tb22.trainbit.com/d/2458209884.jpg

ادامه مطلب
Admin

دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا WinRAR 5.01 Final

2197 بازدید

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

http://bax-download.persiangig.com/document/Pictures/winrar.jpg

ادامه مطلب
Admin

دانلود Driver Reviver 4.0.1.74 – نرم افزار شناسایی و نصب درایورها

1194 بازدید
http://bax-download.persiangig.com/document/Pictures/BaxDL.jpeg

دانلود Driver Reviver

شناسایی و نصب درایورها


Driver Reviver 4.0.1.74 نرم افزار اسکن و یکی از بزرگترین پایگاه های دراویر جهان میباشد که قادر به شناسایی تمامی دستگاه های سخت افزاری میباشد. این برنامه شما را قادر میسازد تا جدیدترین درایورها را مستقیما بر روی کامپیوترتان دانلود کنید. این نرم افزار تمامی ابزارهای جانبی را به کار می گیرد تا کامپیوتر شما را سریع تر و بهینه سازی کند.
ممکن است آخرین نسخه درایور شما از دست برود و دستگاه های سخت افزاری رفته رفته دچار خطا و اشکال شوند, در این حالت است که برنامه Driver Reviver به بهبود عملکرد آنها و احیای ویژگی های آنها می پردازد. با این برنامه دیگر نیازی نخواهد تا نگران دانلود اشتباه درایور خود باشید چون این برنامه با شناسایی درست . صد در صدی از دانلود درایورهای معیوب و نرم افزار مخرب جلوگیری می کند. شاید برای پیگیری درایور هر قطعه سخت افزاری ساعت ها وقت خود را هدر دهید در حالی که این برنامه تمامی این کارها را در عرض چند دقیقه برایتان انجام خواهد داد.

ادامه مطلب
برچسب ها : , , , , ,

دانلود Google Web Designer v1.0.0.924 - نرم افزار طراحی بنر های متحرک تبلیغاتی با تکنولوژی HTML5

2183 بازدید
http://up.baxdl.ir/up/sinafathi14/1392/PC-Programme/Google-Web-Designer-v1-0-0-924/1380710979_google-web-designer.jpg


گوگل به تازگی یک برنامه طراحی تبلیغاتی وب با نام گوگل Web Designer را عرضه کرده است. این شرکت می‌گوید این ابزار برای ساخت "طراحی با کیفیت حرفه‌ای" تبلیغات و کمپین‌ها با HTML5 بوده و برای همه، از طراحان حرفه‌ای گرفته تا افراد غیر‌حرفه‌ای در دسترس خواهد بود.
HTML5 به صورت گسترده به عنوان استانداردی که همه در محیط وب باید آن را به کار بندند استفاده می‌شو. در صورتی که بی‌اطلاع هستید، گوگل HTML5 را به عنوان "زبان جهانی برای ساخت محتوایی زیبا و کارآمد که می‌تواند روی کامپیوتر، تلفن هوشمند و تبلت اجرا شود" توصیف می‌کند. بنابراین این شرکت امیدوار است گوگل وب دیزاینر دسترسی به HTML5 را برای همه افراد در حوزه صنعت تبلیغات ممکن سازد و توسعه‌دهندگان وب را به هدف "یکبار بساز، همه جا اجرا کن" نزدیک کند.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Google Web Designer:
- ایجاد HTML5 متحرک، با مجموعه‌ای قوی و تصویری از ابزارهای طراحی
- نمایش و ویرایش کد طراحی‌های شما و مشاهده بازخورد ویرایش روی کار اصلی به صورت خوکار
- ساخت تبلیغات خلاق یکپارچه برای سرویس‌های DoubleClick و AdMob یا انتشار آن‌ها روی هر محیط عمومی که شما انتخاب کنید
- دریافت به‌روز‌رسانی‌های سرویس به صورت خودکار، بدون نیاز به دانلود مجدد برنامه
- دسترسی به همه موارد ذکر شده به صورت کاملا رایگان

ادامه مطلب

دانلود فرهنگ لغت معین – نسخه ۲٫۹٫۷

857 بازدید
نرم افزار فرهنگ لغت معین با ظاهری ساده اما رابط کاربری مناسب میتواند تجلی بخش گوشه ای کوچک از سرچشمه ی ارزشمند زبان پارسی در دنیای مجازی باشد. این نرم افزار نخستین دیکشنری فارسی به فارسی تحت ویندوز میباشد و تاکنون مشابه آن وجود نداشته است و قریب به ۴۳۰۰۰ واژه دارد !

دکتر محمد معین معتقد بود که هیچ فرهنگ کاملی کار یک تن نباید باشد و نمی‌تواند باشد. معین در فرهنگ خود از ۳۰۰ هزار فیش که با همکاری گروهی از دوستان فاضل و بالغ بر ۴۰۰ دانشجو در طی ۲۰ سال فراهم کرده استفاده کرده‌است.


http://bax-download.persiangig.com/document/Pictures/moeen.jpg


ادامه مطلب
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Admin

دانلود آنتی ویروس فلش مموری ها Antirun 2.5 Pro

1704 بازدید
http://bax-download.persiangig.com/document/Pictures/67053806.png
Antirun یک آنتی ویروس کم حجم و بسیار کاربردی برای از بین بردن فایل های اجرایی است که توسط فلش مموری ها و دیگر وسایل ذخیره سازی بر روی کامپیوتر اجرا می شوند می باشد ، این نرم افزار می تواند از کامپیوتر در برابر ویروس های کم حجمی که بسیار آزار دهنده هستند و باعث اختلالات جزئی در روند کاری ویندوز می شوند محافظت کرده و آنها را به سرعت نابود کند ، اسکن کردن این آنتی ویروس به صورت خودکار انجام می شود و هنگامی که شما فلش را به سیستم متصل کنید در طی مدت زمان کوتاهی تمامی اطلاعات آن توسط این نرم افزار اسکن می شود ، از دیگر ویزگی های این آنتی ویروس می توان به افزایش سرعت کپی فایل ها ، آپدیت خودکار ، پایداری بسیار بالا و …. اشاره کرد

ادامه مطلب
Admin

دانلود myTV 7.1 نرم افزار پخش شبکه‌های ماهواره ای فارسی با اینترنت

8521 بازدید
http://bax-download.persiangig.com/document/Pictures/myTV.jpg

دانلود myTV

نرم افزار پخش شبکه‌های ماهواره ای فارسی با اینترنت

 

myTV 7.1 تلویزیون من نرم‌افزاری است که به‌ وسیله آن می‌توانید شبکه های تلویزیونی و رادیویی را از اینترنت را مشاهده کنید. دسترسی به شبکه های سراسری تلویزیون، شبکه‌های استانی، شبکه های دیجیتال ، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی و پخش موسیقی‌های خاطره‌انگیز به‌ وسیله این برنامه امکان‌پذیر است.

همچنین شما می‌توانید شبکه‌های دلخواه خود را به صورت دستی به نرم افزار  myTV اضافه نمایید. شما هم اکنون می توانید نرم افزار پخش شبکه‌های ماهواره ای فارسی با اینترنت myTV را هم اکنون می توانید از سایت بکس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی‌های کلیدی نرم افزار myTV :

-     محیط جذاب و کاملا فارسی
-     حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
-     قابل حمل و بدون نیاز به نصب‌کردن
-     رایگان و بدون محدودیت
-     امکان اضافه کردن شبکه
-    موجود بودن شبکه های دیجیتال مانند IFilm ، پویا ، نمایش و …
-     سیستم‌عامل: Windows XP, Vista , Seven و ۸

ادامه مطلب
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Admin

از بین بردن فایل های غیرقابل حذف Remove with Batch 1.5

1106 بازدید

Remove with Batch نرم افزاری کوچک و قابل حمل و همچنین رایگان است که برای از بین بردن و حذف نمودن فایل ها و پوشه هایی که با استفاده از ویندوز و روش های معمول delete قابل حذف شدن نیستند مورد استفاده قرار میگیرد. در برخی از مواقع به دلایلی که بسیار متنوع هستند، حذف برخی از فایل ها و پوشه ها تحت ویندوز میسر نیست، توسط این نرم افزار کاربران میتوانند به راحتی هر فایل یا پوشه ای که با استفاده از ویندوز قابل حذف نیست را از بین ببرند و دیگر مشکلی از نظر مشاهده خطاها و جلوگیری ویندوز از پاک شدن فایل و پوشه مورد نظر نخواهد بود. نرم افزار محیط بسیار ساده ای دارد و هر کاربری با مشاهده یکباره آن روش کار با آن را متوجه خواهد شد. باتوجه به قابل حمل بودن نرم افزار ، نیازی به نصب ندارد و همچنین با قرار دادن آن روی حافظه های قابل حمل درون تمامی کامپیوترها بدون نیاز به نصب قابل استفاده می باشد. فرایند کاری این نرم افزار با استفاده از batch می باشد که به همین دلیل اسم نرم افزار Remove with Batch نامیده شده است.

http://bax-download.persiangig.com/document/Pictures/Remove-with-Batch.jpg


ادامه مطلب
Admin

دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا RarLab WinRAR v5.00 Final

931 بازدید

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

http://bax-download.persiangig.com/document/Pictures/winrar.jpg

ادامه مطلب
Admin

دانلود ورژن جدید و نهایی قوی ترین فشرده ساز دنیا WinRAR 4.20 Final

943 بازدید

WinRAR از قوی ترین و بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.


http://bax-download.persiangig.com/document/Pictures/winrar.jpg

ادامه مطلب
Admin

دانلود نرم افزار یکپارچه سازی قدرتمند و حرفه ای Defraggler 2.15.742

944 بازدید
Defraggler نرم افزاری کوچک ولی با امکانات لازم و همچنین رایگان  برای یکپارچه سازی یا دیفرگمنت نمودن کلی و جزئی هارد دیسک می باشد. این نرم افزار رایگان و حرفه ای به راحتی و با سرعت بالا با حفظ دقت و امنیت نسبت به یکپارچه سازی هارد دیسک اقدام می نماید. در کنار قابلیت دیفرگمنت کلی هارد دیسک، امکان یکپارچه سازی حتی یک فایل یا فولدر نیز برای تسریع عملکرد و صرفه جویی در وقت در قابلیت های نرم افزار گنجانده شده است. یکی دیگر از امکانات منحصربفرد نرم افزار قابلیت یکپارچه سازی و دیفرگمنت نمودن حافظه های قابل حمل و USB می باشد. بدین ترتیب کاربر به راحتی میتواند نسبت به یکپارچه سازی هارد دیسک های قابل حمل و حافظه های فلش نیز اقدام نماید. یکی از ویژگی های مورد نیاز اینگونه نرم افزار حفظ امنیت و اطمینان و جلوگیری از ایجاد مشکل برای هارد دیسک می باشد که شرکت سازنده نرم افزار مدعی استفاده از تکنولوژی های امن جهت یکپارچه سازی هارد دیسک می باشد. قابلیت مهم دیگر نرم افزار یکپارچه سازی سریع (Quick Defrag) می باشد که در این بخش کاربر میتواند با سرعت بیشتری نسبت به یکپارچه سازی اقدام کند، مسلم است که این یکپارچه سازی دقت کمتری انجام شده و بیشتر برروی فایل های حجیم تمرکز دارد. توانایی دیگر نرم افزار امکان زمان بندی اتوماتیک جهت یکپارچه سازی در بازه های زمانی مشخص و همچنین در لحظاتی است که سیستم بدون استفاده روشن مانده می باشد.http://bax-download.persiangig.com/document/Pictures/Defraggler.jpg

ادامه مطلب
Admin

نمایش اطلاعات کامل و جزئی سخت افزارها Speccy 1.22.537

822 بازدید

Speccy نرم افزاری کامل و حرفه ای جهت نمایش کامل و با جزئیات ریز از تمامی سخت افزارهای نصب شده برروی سیستم می باشد. این نرم افزار حرفه ای و در عین حال رایگان میتواند ریزترین اطلاعات موجود همانند هسته اصلی کارت گرافیک و شرکت سازنده رم و… را در کنار دیگر اطلاعات مرسوم به نمایش بگذارد. نمایش اطلاعات کامل از پردازنده CPU، مادربورد،کارت گرافیک،کارت صدا،حافظه رم،هارد درایو،کارت شبکه و لوازم جانبی متصل به سیستم از قابلیت های اصلی نرم افزار به شمار می رود. بدیهی است، خلاصه نیز در دسترس است، نشان دادن اطلاعات مهم در مورد هر قطعه از سخت افزار که در بالا ذکر شد همچنین نمایش سطح دمای فعلی CPU و گرافیک و همچنین قواعد فایروال و اتصالات TCP و اینترنت از جمله دیگر قابلیت های نرم افزار محسوب می شود. نمایش شرکت سازنده قطعات سخت افزاری،نمایش مک آدرس کارت شبکه،نمایش اطلاعات کامل از وضعیت هارد دیسک و… از دیگر امکانات نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت خروجی گرفتن از اطلاعات به نمایش در آمده در قالب فایل متنی txt و xml نیز به کاربر کمک میکند تا در صورت نیاز اطلاعات سیستم خود را به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارد.

http://bax-download.persiangig.com/document/Pictures/Speccy.jpg

ادامه مطلب
Admin

دانلود نرم افزار الکل،کپی و اجرای دیسک های قفل دار با Alcohol 120% 2.0.1.2033 Retail

1151 بازدید
Alcohol 120% بی شک یکی از بهترین ها در کلاس خود می باشد، این برنامه با شبیه سازی و ضبط انواع CD و DVD در نوع خود بی نظیر است، این نرم افزار با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز همواره در حال پیشرفت و گسترش است و هر روزه ویژگی های جدیدی به آن افزوده می شود،  توسط این برنامه شما می توانید با Image (ذخیره کردن کل اطلاعات در قالب یک فایل روی هارد دیسک) گرفتن از سی دی هایی که مرتب از آنها استفاده می کنید، بدون قرار دادن CD در CD-ROM از آنها استفاده کنید، تنها یک کلیک لازم است تا Image با سرعتی در حدود ۲۰۰X اجرا شود!http://bax-download.persiangig.com/document/Pictures/Alcohol-120.jpg

ادامه مطلب
Admin

دانلود رایگان نرم افزار Borland C++ v5.02

3974 بازدید
http://bax-download.persiangig.com/document/Pictures/1333796913_c-suite.jpg
زبان برنامه‌نویسی ++C (سی پلاس پلاس) یک زبان برنامه‌نویسی کامپیوتری عمومی با قابلیت‌های سطح بالا و سطح پایین می‌باشد. این زبان دارای قابلیت‌های انواع داده ایستا، نوشتار آزاد، چندمدلی، معمولاً زبان ترجمه شده با پشتیبانی از برنامه‌نویسی ساخت‌یافته، برنامه‌نویسی شی‌گرا، برنامه نویسی جنریک است. زبان ++c یک زبان سطح میانی در نظر گرفته می‌شود. این زبان دارای قابلیت زبان‌های سطح بالا و پایین بصورت همزمان است. این زبان در سال ۱۹۷۹ در آزمایشگاه های بل (Bell Labs) و بر مبنای زبان سی ساخته شد و آن را "C با کلاس" نامگزاری نمودند. در سال ۱۹۸۳ به ++c تغییر نام داد. توسعه با اضافه نمودن کلاس‌ها و ویژگی‌های دیگری مانند توابع مجازی، سربارگزاری عملگرها، وراثت چندگانه، قالب توابع، و پردازش استثنا انجام شد. این زبان برنامه‌نویسی در سال ۱۹۹۸ تحت نام ISO/IEC 14882:1998 استاندارد شد.

Borland C++: نام یکی از کامل ترین و مشهورترین نسخه های زبان های برنامه نویسی تحت ویندوز برای توسعه نرم افزارهای کاربردی و بانک های اطلاعاتی می باشد. این نرم افزار برنامه نویسی قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل های جدید ویندوز تا ویندوز 7 را دارا می باشد و در آن از تکنولوژی Client-Server استفاده شده است و امکان برنامه نویسی بروی Linux نیز در این زبان برنامه نویسی وجود دارد.

ادامه مطلب
Admin

طراحی و ساخت اتوران Longtion AutoRun Pro 8.0.5.140

986 بازدید

نرم افزاری ساده و بدون نیاز به برنامه نویسی جهت ساخت اتوران (Autoplay) برای لوح های فشرده CD و DVD و حافظه های USB می باشد. این نرم افزار جهت ساخت اتوران کاملا از محیط گرافیکی بهره برده است و حتی نیاز به یک خط کدنویسی نیست و تمامی ابزارها به صورت ظاهری هستند و با چند کلیک به راحتی قابل انتخاب و تنظیم هستند. این نرم افزار ویرایشگر WYSIWYG استفاده می نماید به همین دلیل در طراحی اتوران بسیار ساده و عالی می باشد و فقط کافی است کلیک کنید،انتخاب کنید،مکان نمایی نمایید و تست کنید! برای اضافه کردن ویدیو و عکس و موزیک به محیط اتوران خیلی ساده از محیط نرم افزار استفاده کنید و نیازی به برنامه نویسی نخواهید داشت. برای دکمه ها دستورات از پیش تعیین شده استفاده خواهید کرد و باتوجه به وجود دستورات از پیش تعیین شده مورد نیاز مشکلی نخواهد بود. وجود افکت های تصویری و صوتی جهت قرار دادن برای اتوران نیز به زیبایی هرچه بیشتر اتوران یاری رسان شما خواهد بود.نرم افزار دارای قالب ها و اتوران های از پیش ساخته شده زیبا و زیادی است که درون آن تعبیه شده است و کاربران میتوانند ضمن استفاده از آنها با تغییرات دلخواه نسبت به استفاده نیز اقدام نمایند. برای استفاده از اتوران برروی لوح فشرده یا حافظه های USB نیز نرم افزار بخشی دارد تا پس از ساختن اتوران آنها را روی CD/DVD رایت نمایید. برخی از قابلیت های نرم افزار شامل : دستور باز شدن فایل های متنی،ویدیویی،عکس و… ،باز شدن وبسایت و صفحات پاپ-آپ ، امکان ساخت اسلایدشو درون اتوران، قرار دادن مدیا پلیر درون اتوران، ساختن فرم برای اتوران و…

http://bax-download.persiangig.com/document/Pictures/Longtion-AutoRun.jpg

ادامه مطلب

دانلود نرم افزار حذف تروجان ها GridinSoft Trojan Killer 2.1.7.9

960 بازدید
http://bax-download.persiangig.com/image/GridinSoft-Trojan-Killer-2.1.7.9.jpg
این نرم افزار می تواند به شما در حذف تروجان های سیستمتان کمک کند. تروجان ها نوعی از ویروس ها هستند که می توانند اثرات مخربی بر سیستم شما بگذارند و باعث تداخل در بخش های مختلف ویندوز و کاهش سرعت عملکرد سیستم شوند. حتی این ویروس ها می توانند اطلاعات شخصی شما را از بین ببرند و به شما ضرر های جبران نشدنی وارد کنند. پس باید برای از بین بردن این موجودات مزاحم راهی اندیشید. نرم افزار GridinSoft Trojan Killer می تواند یکی از این راه ها باشد. این نرم افزار می تواند از تروجان ها را در سراسر سیستم شما شناسایی کند و از بین ببرد. همچنین این نرم افزار می تواند برخی اثرات مخرب را که تروجان ها به سیستم شما وارد کردند را به حالت اول بازگرداند و سیستم شما را باز سازی نماید. این نرم افزار در شناسایی و حذف تروجان هایی مانند : تروجان هایی که در زمان بوت سرعت را کاهش می دهند ، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، جاسوس افزارها، تروجان های دسترسی از راه دور، کرم های اینترنتی و بسیاری دیگر از انواع تروجان ها تواناست. به کمک این نرم افزار دیگر خیالتان از بابت تروجان های مزاحم راحت است.

ادامه مطلب
Admin