تبلیغات

loading...

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2174 aniaz
0 1686 aniaz
0 1589 aniaz
0 1487 aniaz
0 1483 aniaz
0 1588 nina
0 1498 nina
0 1443 nina
0 1499 nina
0 1414 nina

نرم افزار تبدیل موبایل به موس WiFi Mouse Pro 1.5.1 – اندروید

1492 بازدید

نرم افزار تبدیل موبایل به موس WiFi Mouse Pro 1.5.1 – اندروید

نرم افزار WiFi Mouse گوشی اندرویدی شما را به یک ماوس بی سیم تبدیل می کند . از طریق شبکه وای فای گوشی خود را به کامپیوتر وصل کرده و سپس از گوشی خود به عنوان یک ماوس همراه استفاده کنید . برنامه دارای کیبورد نیز می باشد ! یکی از ویژگی های نرم افزار داشتن آپشن چپ دست ها می باشد . این نرم افزار دارای ویژگی هایی نظیر کنترل صفحه کلید، کنترل موس، سازگار با تمامی نسخه های ویندوز و مک، اتصال خودکارو… می باشد. برنامه دارای محیط زیبایی می باشد و اسکرول را نیز ساپورت می کند . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.
ادامه مطلب

دانلود Microsoft Remote Desktop - نرم افزار موبایل ریموت دسکتاپ

2214 بازدید

دانلود Microsoft Remote Desktop - نرم افزار موبایل ریموت دسکتاپ

شما با یک برنامه بسیار کاربردی و مفید در عین حال بسیار کارآمد برای سیستم عامل اندروید روبرو می باشید. نسخه رسمی اندروید برنامه Microsoft Remote Desktop برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است تا شما با استفاده از این آن بتوانید به راحتی کنترل کامپیوتر خود را توسط گوشی به دست بگیرید. این برنامه تقریبا تمام امکانات نسخه ویندوزی خود را دارا میباشد.شما این نرم افزار اندروید را به رایگان از بکس دانلود دریافت خواهید گرد.

ادامه مطلب
Admin

دانلود Myket 4.0.2 – مایکت برنامه مارکت ایرانی برای اندروید

4757 بازدید

دانلود Myket 4.0.2 – مایکت برنامه مارکت ایرانی برای اندروید

برنامه مارکت ایرانی برای اندروید

برای دانلود ادامه مطلب بروید!!

Myket 4.0.2 مایکت برنامه مارکت ایرانی به زبان فارسی برای سیستم عامل اندروید می باشد. حتما شما هم دوست دارید تمامی نرم افزارها و بازی های اندروید را بتوانید به راحتی مشخصات آن را دیده و دانلود و یا آن را بخرید. تیم نرم افزاری مایکت، از اوایل سال 90 فعالیت خود را شروع نموده است و تا الان نزدیک به 3 میلیون ایرانی مایکت رو روی گوشی های خودشون نصب دارند. هدف مایکت، ارائه مجموعه کاملی از برنامه و بازی های خارجی اندرویدی و هم چنین درگاه عرضه محصولات اندروید ایرانی است.


ادامه مطلب

دانلود FPse for android - نرم افزار موبایل اجرای بازی های پلی استیشن 1

1351 بازدید

دانلود FPse for android - نرم افزار موبایل اجرای بازی های پلی استیشن 1


نسخه 0.11.159

FPse نام نرم افزاری بسیار کاربردی و مفید است که بوسیله ی آن می توانید بازی های کنسول پلی استیشن ۱ را روی دستگاه اندروید خود اجرا کنید. روش استفاده از این ابزار به این صورت است که شما با منتقل کردن Image بازی پلی استیشن با یکی از فرمت های nrg ،cue ،bin ،iso ،img به گوشی خود، قادر خواهید بود بازی ها را با کیفیت صدای عالی به اجرا در بیاورید. همچنین این برنامه از کلید های سخت افزاری، سنسور ها و صفحه نمایش لمسی به خوبی پشتیبانی میکند.

ادامه مطلب
Admin

دانلود نرم افزار طراحی مدار EveryCircuit 2.07 – اندروید

1534 بازدید

دانلود نرم افزار طراحی مدار EveryCircuit 2.07 – اندروید

نرم افزار EveryCircuit یک شوخی نیست، بلکه می تواند شما را با انواع مدارهای الکترونیکی و نحوه طراحی آن ها آشنا سازد. در این برنامه این امکان در اختیار شماست که پارامترهای مدار را به صورت دلخواه تنظیم کنید و سیگنال ورودی را به ان وارد کنید و با عملکرد مدارها آشنا شوید. شما پس از طراحی مدار می توانید به صورت انیمیشن از جریان، میزان ولتاژ و هر اطلاعات دیگر که مربوط به مدار می شود، مطلع شوید.اگر از دانشجویان رشته برق هستید و یا به این رشته علاقه مندید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه نرم افزار EveryCircuit را که برای درک ساده مدارهای الکترونیکی طراحی گردیده است از دست ندهید .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.
ادامه مطلب
Admin

دانلود نرم افزار شبیه ساز گیتار Real Ukulele v1.2.0 – اندروید

1187 بازدید

دانلود نرم افزار شبیه ساز گیتار Real Ukulele v1.2.0 – اندروید

Real Ukulele یکی از بهترین شبیه سازهای گیتار برای سیستم عامل اندروید می باشد . با این برنامه شما می توانید به راحتی گیتار بنوازید. آهنگ های مورد علاقه خود را بنوازید و از گیتار زدن نهایت لذت را ببرید.برنامه با رابط کاربری زیبا و کاربر پسند بوده و دارای کیفیت صدای عالی می باشد و در این برنامه تمامی صداهای زنده قرار گرفته است.این نرم افزار بر روی اندروید ۲.۲ و بالاتر قابل اجراست.
ادامه مطلب
Admin

دانلود برنامه اندروید خرید شارژ با موبایل

3301 بازدید

دانلود برنامه اندروید خرید شارژ با موبایل

شما می توانید برنامه اندروید زیر را بر روی گوشی همراه خود نصب کرده و برای خرید سریع شارژ از ان استفاده نمایید امنیت این برنامه بسیار بالا بوده و حاصل یک سال تلاش ما می باشد.

برنامه اندروید را از لینک زیر دانلود کرده و در هنگام نصب کد نصب برنامه را که در زیر درج شده است را وارد نمایید. تا برنامه با موفقیت نصب شود.

 دانلود برنامه ی اندروید

کد نصب برنامه: 25709

ادامه مطلب
Admin

دانلود برنامه ی ساخت ویجت‌ها با Magic Widgets 1.04 – اندروید

1579 بازدید

اگر به‌دنبال ساخت ویجت‌های دلخواه خودتان در اندروید هستید، نرم‌افزار Magic Widget می‌تواند به‌شما کمک کند. این نرم‌افزار ابزارهایی در اختیار شما برای تغییر رنگ، اندازه، فونت و… قرار می‌دهد و باعث می‌شود بتوانید یک ویجت مختص خودتان را بسازید. در حال حاضر ویجت‌های ساعت و آب و هوا پشتیبانی می‌شوند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم‌افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

http://bax-download.persiangig.com/Android/Pictures/magic-widgets-android.jpg

ادامه مطلب
Admin

دانلود نرم افزار سایت آپارات برای اندروید

1078 بازدید

با این نرم افزار به راحتی میتونید به تمامی ویدئو های سایت آپارات دسترسی داشته باشید و از دیدن آن ها لذت ببرید و در صورت نیاز دانلود کنید.توجه کنید که این نرم افزار برای اندروید میباشد و نیاز به نسخه ی 2.2 به بالا دارد.

امکانات
  • امکان مشاهده ویدیو
  • نمایش لیست پربازدیدترین ویدیو ها
  • نمایش لیست ویدیوها بر اساس طبقه بندی
  • امکان جستجو ویدیوها
  • مشاهده اطلاعات ویدیوها شامل مشخصات، کامنت ها، ویدیوهای مشابه، ...
  • امکان دانلود ویدیو روی گوشی با فرمت flv
  • مشاهده ویدیو در حالت تمام صفحه

ادامه مطلب
Admin

دانلود مجموعه 150 برنامه اندروید

1048 بازدید

دانلود 150 برنامه کاربردی برای گوشی های با سیستم عامل اندروید

ادامه مطلب
Admin

دانلود برنامه ی امنیتی با استفاده از اثر انگشت( Fingerprint Lock v1.8)

1145 بازدید

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار Fingerprint Lock نرم افزار زیبا و جذابی است که برای باز گشایی قفل تلفن همراه از آن استفاده می شود این نرم افزار شگفت انگیز به کاربر  امکان تغییر  تنطیمات نرم افزار از قبیل آوا هشدار، تغییر پس زمینه نرم افزار و نشان دادن یا مخفی کردن تاریخ می باشد

برخی از ویژگی ها

- لمس صفحه نمایش و نشان دادن تنظیمات نرم افزار

- امکان به روز رسانی نرم افزار

دانلود در ادامه ی مطلب

ادامه مطلب