تبلیغات

loading...

آخرین ارسال های انجمن

عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2174 aniaz
0 1685 aniaz
0 1588 aniaz
0 1486 aniaz
0 1483 aniaz
0 1587 nina
0 1498 nina
0 1443 nina
0 1498 nina
0 1413 nina

دانلود کلیپ حمله کردن و خوردن یک انسان توسط یک خرس

1354 بازدید

دانلود کلیپ حمله کردن و خوردن یک انسان توسط یک خرس



ادامه مطلب

دانلود کلیپ گل ها و مهارت های علی کریمی در بایرن مونیخ

1439 بازدید

دانلود کلیپ گل ها و مهارت های علی کریمی در بایرن مونیخ

دانلود کلیپ گل های علی کریمی در بایرن مونیخ

Karimi Goals and Assists Bayern Munich

 

نام کلیپ : Karimi Goals and Assists Bayern Munich

سال انتشار : 2014

مدت زمان : 7 دقیقه

حجم : 44 مگابایت

کیفیت : عالی

 

در این کلیپ مهیج دوران حضور علی کریمی را در باشگاه بایرن مونیخ به طور احمالی بررسی خواهیم کرد. کریمی در طی دو فصل حضور در بایرن مونیخ با انجام 33 بازی توانست 3 گل به ثمر برساند و نقش مهمی در این تیم نامدار ایفا کند. در این کلیپ زیبا نیز تمامی گل ها و پاس گل های وی به همراه لحظات زیبای علی کریمی در این تیم آلمانی به نمایش در می آید. هم اکنون می توانید کلیپ علی کریمی را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

ادامه مطلب

دانلود مجموعه فیلمهای کوتاه لورل و هاردی دوبله فارسی

2261 بازدید

دانلود مجموعه فیلمهای کوتاه لورل و هاردی دوبله فارسی


نام فارسی فیلم : مجموعه فیلمهای کوتاه لورل و هاردی
منتشر کننده : ایران فیلمژانر: کمدی
کیفیت : DVDRip | خوب (بهترین کیفیت موجود)حجم تقریبی هر قسمت : ۱۵۰-۳۰۰ مگابایت
اسکرین شات : دارد
دوبله فارسی حرفه ای و جذاب
صوت دوبله بصورت جداگانه
دو زبانه (صوت دوبله و صوت زبان اصلی)
خلاصه داستان : مجموعه ای از چند فیلم کوتاه لورل و هاردی به صورت دوزبانه ….
دو زبانه : فایل این فیلم بصورت دو زبانه بوده و هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در آن گنجانده شده است . بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش میگردد . برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی میتوانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار Media Player Classic بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه Navigate را انتخاب کنید سپس از شاخه ایجاد شده بر روی Audio Language کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید . امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند Kmplayer و دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد. 
نکته : فایل های فشرده این فیلم دارای ۵ درصد ریکاوری می باشند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل اکسترکت فایل ها به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی اگر در زمان اکسترکت خطایی دریافت کردید، به وسیله نرم افزار Winrar به محل ذخیره فایل ها مراجعه کنید و بعد از انتخاب تمامی پارت ها دکمه Repair در بالای نرم افزار را فشار دهید. سپس آدرس محل ذخیره پارت های جدید را انتخاب نمایید، بعد از آن به محل ذخیره جدید مراجعه نمایید و فایل های جدید را اکسترکت نمایید.

 

ادامه مطلب
Admin

دانلود فیلم The Amazing Spider-Man دوبله فارسی

1904 بازدید

دانلود فیلم The Amazing Spider-Man دوبله فارسی


نام فارسی فیلم : مرد عنکبوتی شگفت انگیز

منتشر کننده : ایران فیلم

ژانر : اکشن ، ماجرایی ، فانتزی

لینک IMDB

امتیاز: ۱۰ / ۷٫۱

کیفیت : ۷۲۰p ، ۱۰۸۰p ، ۳D HSBS| آخرین حد کیفیت ، فوق العاده ، سه بعدی

حجم : ۱٫۳۱ گیگابایت ، ۲٫۳۸ گیگابایت ، ۲٫۴۶ گیگابایت

اسکرین شات : دارد

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

صوت دوبله بصورت جداگانه

چهار صوت متفاوت (سه صوت دوبله + صوت زبان اصلی)

خلاصه داستان : پیتر پارکر سرنخ های جدید از ناپدید شدن ناگهانی پدر و مادر خود در جوانی می یابد که مربوط به یک دکتر است حال سعی دارد این معما رو کشف کند .

چهار صوت متفاوت (سه صوت دوبله + صوت زبان اصلی) : برای این فیلم ۳ دوبله متفاوت توسط موسسه و گروه آواژه و گروه دوبلاژ صدا و سیما عرضه شده است . صوت هر سه دوبله در فایل گنجانده شده و شما میتوانید از بین آنها دوبله مورد علاقه خود را انتخاب نمایید . بصورت پیشفرض دوبله موسسه (پیشنهادی) پخش میگردد . لازم به ذکر است صوت زبان اصلی فیلم (انگلیسی) نیز در فایل قرار دارد .برای تغییر صوت و مشاهده فیلم با زبان اصلی میتوانید هنگام اجرای فیلم در نرم افزار Media Player Classic بر روی صفحه راست کلیک کرده و گزینه Navigate را انتخاب کنید سپس از شاخه ایجاد شده بر روی Audio Language کلیک کنید و صوت مورد نظر را انتخاب نمایید . امکان تغییر زبان در نرم افزارهای دیگر مانند Kmplayer و دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.

ادامه مطلب

دانلود بازی Stronghold Crusader II برای PC

4336 بازدید

دانلود بازی Stronghold Crusader II برای PC


دانلود بازی Stronghold Crusader II برای PC

| دانلود نسخه کامل CODEX با فرمت iso |

نسخه ی جدید قرار گرفت

تاریخ انتشار دیتا: 2014/09/23
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: استراتژیکی
زبان: ENG  
حجم فایل: 2.41 GB

معرفی بازی :

بازی استراتژیکی Stronghold برای اولین بار در سال ۲۰۰۱ توسط Firefly Studios ساخته شد. این بازی با تمرکز بر گسترش حکومت از طریق جنگ و البته مدیریت جمعیت و منابع و اقتصاد توانست محبوبیت زیادی در بین استراتژی بازها کسب کند. محبوبیت این بازی، سازندگان آن را مجبور کرد که ادامه هایی نیز برای آن بسازند. Stronghold Crusader II جدیدترین عنوان از این سری می باشد که به تازگی برای کامپیوتر منتشر شده است. این نسخه بازیکنان را به صحراهای باستانی میانه ی شرقی می برد تا شاهد پیکارهایی بیشتر از نوع Real-Time بین خلیفه ها و شوالیه ها باشند. بازی دارای جلوه های بصری کاملا جدید ، واسط جنگ جدید(battle interface) و انجینی تقویت شده شامل افکت ها ، انیمیشن ها و فیزیک های سبک Real-Time خواهد بود. هوش مصنوعی نیز بهبود یافته همچنین شاهد نقشه هایی کاملا جدید ، کلاس یونیت ها ، تله ها و طراحی قلعه ها خواهیم بود که همگی سعی خواهد شد به بهترین نحو ممکن انجام بگیرند.

ادامه مطلب
Admin

دانلود نسخه نهایی بازی فیفا 15

1740 بازدید

دانلود نسخه نهایی بازی فیفا 15


بازی کامپیوتر FIFA 15 فیفا ۱۵ یکی از بازی های سبک ورزشی و شبیه ساز است که توسط EA Sports طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده با تریلری چند ثانیه ای معرفی شده است . اینطور که سازندگان بازی اعلام کرده اند , قرار است این نسخه بر خلاف نسخه های قبلی , از موتور بازی سازی Ignite engine استفاده کنند درست همان فناوری که در کنسول های XBox One و PS4 به کار گرفته شده است . فیفا ۱۵ اولین بازی کامپیوتری است که از چنین تکنولوژی بهره برده است . طبق گفته EA در وبسایت خود , نسخه کامپیوتری دارای تمامی ویژگی های منحصر به فردی است که در کنسول های نسل هشتمی به کار رفته است . اطلاعات دیگری هنوز منتشر نشده و قرار است در ۹ ژوئن و در نمایشگاه E3 اطلاعات کاملتری در اختیار پلیرها قرار گیرد . در صورت منتشر شدن اطلاعات بیشتر , حتما در اختیار شما کاربران عزیز قرار خواهد گرفت .

 

مشخصات بازی FIFA 15 :

نام بازی : FIFA 15

نام بازی (فارسی) : فیفا ۱۵

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۱۴

شرکت سازنده : EA Sports

منتشر کننده : EA Sports

سبک بازی : ورزشی و شبیه ساز

ادامه مطلب
Admin

دانلود بازی موبایل باب اسفنجی-SpongeBob Moves In

دسته بندی: اندروید, بازی,
1118 بازدید

دانلود بازی موبایل باب اسفنجی-SpongeBob Moves In


دیگر همه شما با شخصیت محبوب و معروف کارتونی باب اسفنجی آشنا هستید. در این بازی شما باید وارد شهر رویایی خود در زیر آب شوید و تا می توانید آن را رونق دهید. در این بازی باید با ساخت ساختمان، رستوران و مکان های تفریحی شهر خود را رونق دهید و آیتم های بیشتری باز کنید. شهر باب اسفنجی را همانند خود کارتون بسازید و آن را گسترش دهید. با گذشت مراحل و جمع آوری پول بیشتر می توانید شخصیت های بیشتری را بخرید و شهر خود را بزرگ تر کنید. بازی دارای گرافیکی فانتزی و کارتونی دارد و می تواند تا ساعت ها شما را سرگرم خود کند.

ادامه مطلب
Admin

دانلود کتاب زیبا و خواندنی زندگی نامه ابو علی سینا

1700 بازدید

دانلود کتاب زیبا و خواندنی زندگی نامه ابو علی سینا

کتاب زندگی نامه ابوعلی سینا شما را با نحوه زندگی و تالیفات این دانشمند بزرگ کشورمان آشنا می سازد . بوعلی حسین بن عبد الله بن سینا در سال ۳۵۹ در روستایی درحوالی بخارا چشم بر جهان گشود . پدرش عبدالله اهل بلخ بود و مادرش ستاره نام داشت ، زنی از اهالی روستای افشنه .‏عبد الله پدر بو علی دوران جوانی اش را در زادگاه گذرانیده و سپس به بخارا پایتخت حکومت سامانیان عزیمت کرد ‏‏.‏هنگامی که عبد الله از شهر پدران خود به بخارا رفت سیصد سال از حکومت تازیان بیگانه گذشته بود و سامانیان بر ‏بخارا حکم می راندند .‏هنگامی که ابن سینا پنج سال داشت ، نزد پدر که مردی فاضل بود حساب ، ریاضیات ، رو خوانی قرآن و صرف و نحو ‏زبان عربی می آموخت او از همان ابتدا بسیار باهوش بود و برای کسب دانش شوق و اشتیاق فراوانی داشت پس از ‏چندی نیز به مکتب رفت که سر آمد هم مکتبی های خود بود ‏و …

ادامه مطلب
Admin

دانلود کلیپ ربوده شدن یک بچه توسط عقاب

1164 بازدید

دانلود کلیپ ربوده شدن یک بچه توسط عقاب


 کلیپ Golden Eagle Snatches Kid توسط یکی از افراد که در حوالی ربوده شدن بود فیلم گرفته شده است در این کلیپ مشاهده می کنیم که چگونه عقاب در حوالی کودک مورد نظر می چرخد تا در نهایت با یک حرکت فرودی سعی در بلند کردن کودک می کند ولی در نهایت در حالی که پدر این کودک به دنبال او می دود . عقاب مورد نظر در ارتفاع چند متری کودک را پرتاب می کند شما می توانید این کلیپ زیبا را از بکس دانلود دریافت نمایید . 

ادامه مطلب
Admin

ازدواج در ایران باستان

1463 بازدید

از مراسم ازدواج اصیل ایرونی برای ما فقط باورهای غطلی باقی مونده و مراسم خواستگاری، نامزدی ، عقد، عروسی، پاگشا ، آینه و شمعدان تنها جنبه تشریفات داره. در حالیکه تو آئین کهن ایرانی هر کدوم روش و هدف خاص خودش رو داشته …
در ایران باستان و بنا بر قوانین دوره ی ساسانی، دختران خود همسر خویش را انتحاب می کردند. هنگامی که بهرام گور،پادشاه معروف ساسانی از دختران یک مرد روستایی ساده درخواست ازدواج می کند؛ روستایی، پاسخ را به دختران خود وا می گذارد.. در شاهنامه زنان دلاور و خردمندی چون کتایون و تهمینه، همسر خویش را انتخاب کرده و برای یافتن همسر خود همه ی مرزهای سیاسی و طبقاتی را زیر پا می گذارند.


به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید!

ادامه مطلب
Admin

دانلود آنونس آخرین مسابقه – The Last Game

1199 بازدید

دانلود آنونس آخرین مسابقه – The Last Game


خلاصه داستان:

انیمیشن کوتاه آخرین مسابقه روایت کننده ی داستان فوتبالیست های محبوب دنیا می باشد که ابتدا در نبرد با فوتبالیست های دست ساخت و برنامه ریزی شده مغلوب می شوند. اما آن ها با یکدیگر متحد می شوند و سعی در مغلوب کردن این فوتبالیست های دست ساخته می کنند و ...

مدیر دوبلاژ:

هومن خیاط

گویندگان:

مهرداد رئیسی - هومن خیاط - وحید آذری

مدت زمان انیمیشن: 5 دقیقه

ژانر: انیمیشن، کمدی، ماجراجویی

ادامه مطلب
Admin

دانلود بازی جذاب حدس بزن فوتبال برای اندروید

دسته بندی: اندروید, بازی,
3885 بازدید

دانلود بازی جذاب حدس بزن فوتبال برای اندروید

دانلود بازی حدس بزن فوتبال برای اندروید

| بازی اندرویدی اطلاعات فوتبالی |

 

 این برنامه که بر مبنای اطلاعات فوتبالی کاربران تولید شده است اطلاعات تمامی کسانی را که ادعایی در فوتبال دارند را به چالش می کشد . این بازی دارای سه بخش مختلف در مورد بازیکنان مربیان و پیراهن های تیم های مختلف فوتبال می باشد . این بازی برای تمامی عاشقان و تمامی کسانی که در زمینه اطلاعات فوتبالی ادعا دارند تهیه شده است .

در بازی حدس بزن فوتبال سه قسمت وجود دارد که در هر کدام عکسی تار شده از بازیکنان فوتبال یا مربیان فوتبالی و یا پیراهن تیم های فوتبال موجود است که کاربر با استفاده از حروفی که در اختیار دارد می بایستی نام بازیکن مربی و یا تیم فوتبال را حدس بزند . اگر شما هم دوست دارید با استفاده از برنامه حدس بزن فوتبال اطلاعات فوتبالی خود را به چالش بکشید هم اکنون می توانید این برنامه را به صورت رایگان و از بکس دانلود دریافت کنید!

ادامه مطلب
Admin